خانلرخانی: رییس کمیته داوران اشتباهات را نمی پذیرد


خانلرخانی: رییس کمیته داوران اشتباهات را نمی پذیرد

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: با اینکه در صحنه اعتراض به داوران حق با من بود، اما رییس کمیته داوران حاضر نیست اشتباه داوران را بپذیرد.

خانلرخانی: رییس کمیته داوران اشتباهات را نمی پذیردپیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص بازی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تکواندو گفت: بازی با دانشگاه به نوعی برای ما فینال محسوب می‌شد، چون ۲ رقیب سنتی در لیگ برتر با هم مسابقه داشتند. مبارزه دیروز نزدیک و پایاپایی بود، اما متاسفانه پوریا عرفانیان و مهدی خدابخشی که ۲ برد صددرصد تیم بودند را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم.
وی با اشاره به ترکیب جوان تیم شهرداری ورامین در مقابل تیم دانشگاه آزاد افزود: مساوی کردیم و خوشبختانه موفق شدیم با امتیاز شیاپ چانگ را ترک کنیم و هنوزم در کورس قهرمانی هستیم. توانستیم اختلافمان با تیم دانشگاه آزاد را در جدول رده بندی حفظ کنیم. بازی زیبایی ارائه شد، چون هر ۲ تیم واقعا خوب و تماشایی بازی کردندو فکر می‌کنم هر کسی بازی را دیده باشد، از آن راضی بود.
سرمربی تیم شهرداری ورامین در خصوص اعتراضاتش به داوری در این بازی گفت: تنها در یک صحنه اعتراض کردم، چون خیلی اهل اعتراض نیستم. در همان صحنه برای اخطاری که بی مورد به بازیکن من داده شد، کارت اعتراض نشان دادم، اما بعد از بازبینی فیلم کارتم ابطال شد و گفتند که یک امتیاز به حریف تعلق می‌گیرد. از این تصمیم داور تعجب کردم و برای همین موضوع اعتراض داشتم. چطور می‌شود که به این صورت، امتیاز به رقیب داد.
وی ادامه داد: متاسفانه اعتراضم رد شد. در کل مورد خاصی نبود، چون این تنش‌ها در تکواندو عادی است. در مسابقات حساس، با توجه به شرایطی که وجود دارد، برای هر تیمی می‌تواند حاشیه‌هایی پیش بیاید و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.
خانلرخانی در پاسخ به این سوال که اعتراضش در بازی به گفته رییس کمیته داوران با یک تذکر آرام و معمولی همراه بوده است، گفت: مهدوی یک مقدار تند رفتار کرد، او استاد و پیشکسوتم محسوب می‌شود و به او احترام می‌گذارم، اما در آن صحنه حق با من بود، با این حال رییس کمیته داوران اشتباهات داورانش را قبول نمی‌کند و حاضر نیست داور خود را زیرسوال ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس