نتانیاهو: اینکه ماهواره ایران به فضا نرفته دروغ است


نتانیاهو: اینکه ماهواره ایران به فضا نرفته دروغ است

بنامین نتانیاهو،...

بنامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل به ایران هشدار داده تا هرچه زودتر خاک سوریه را ترک کند. نتانیاهو همچنین اضافه کرده که در غیر اینصورت اسراییل به حملاتش ادامه خواهد داد. او همچنین گفته که ایران همیشه دروغ می‌گوید حتی وقتی اعلام کرده که عملیات فرستادن ماهواره به فضا ناموفق بوده است.

نتانیاهو سه شنبه گفت: «من به شما می‌گویم سریعتر از آنجا خارج شوید. ما حملاتمان را متوقف نخواهیم کرد.»

ایران دروغ می‌گوید

او همچنین سخن مقام‌های ایرانی مبنی بر اینکه ایران تنها مشاور نظامی به سوریه فرستاده و حضور نظامی منظم در خاک سوریه ندارد را رد می‌کند. نتانیاهو افزود: «آنها همیشه دروغ می‌گویند و دروغ می‌گویند حتی زمانی که خبر می‌دهند تلاش‌شان برای فرستادن یک ماهواره به فضا ناکام بوده است.»

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

نتانیاهو در سخنانش به گفته‌های ژنرال حسن فیروزآبادی اشاره داشت که پیش از این گفته بود مشاوران نظامی ایران در سوریه مادامی که تروریست شکست بخورد آنجا خواهند ماند. همچنین در بخش دیگری از سخنان نتانیاهو او به تویت اخیر محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ایران اشاره کرده که صبح سه‌شنبه اعلام کرده بود تلاش ایران برای فرستادن ماهواره پیام به مدار با شکست مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

حملات متقابل اسرائیل و سوریه در دمشق و جولان؛ اسرائیل قاسم سلیمانی را مسئول دانست دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۸ ایرانی در حمله موشکی اسرائیل به سوریه کشته شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی