آخرین خبر: کلمبیا - کی‌روش، مذاکره در امارات


مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا در روزهای آینده به دبی (محل برگزاری جام ملت‌های آسیا) سفر خواهند کرد تا رو در رو با کارلوس کی‌روش صحبت کنند.

ماجرای مذاکرات فدراسیون فوتبال کلمبیا و کارلوس کی‌روش ساعت به ساعت بیشتر خبرساز می‌شود، آن هم در روزهای داغ جام ملت‌های آسیا. کارلوس کی‌روش در آستانه در دست گرفتن هدایت تیم ملی کلمبیا قرار دارد و احتمالا فدراسیون فوتبال کلمبیا به زودی از بین نامزدهای فراوان، نام این سرمربی پرتغالی را به عنوان مسئول فنی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی خواهد کرد. کارلوس کی‌روش قرار است کار خود را روی نیمکت کلمبیا از ماه فوریه (دهه اول بهمن) آغاز کند و نخستین آزمون او نیز احتمالا دیدار دوستانه برابر تیم ملی ژاپن در ماه مارس است اما مهم ترین جام پیش روی این تیم، کوپا آمریکا است که از ماه ژوئن سال 2019 آغاز خواهد شد.

گزارش‌های پیشین را بخوانید: شش دلیل فدراسیون کلمبیا برای انتخاب کی‌روش

آخرین خبر: کلمبیا - کی‌روش، مذاکره در امارات

انریکه ولز، یکی از اعضای کمیته انتخاب سرمربی تیم ملی کلمبیا نیز علاقه این کشور به استخدام کارلوس کی‌روش را پنهان نکرده و این سرمربی پرتغالی را فردی باتجربه حضور در جام های جهانی متعدد و یک استاد با روش منحصر به فرد خود در فوتبال توصیف کرده است. انریکه ولز در این رابطه گفت: "در بین نامزدها، ما با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی کلمبیا صحبت کرده‌ایم و این مسئله را پنهان نمی‌کنیم. اما ما فعلا نام سرمربی جدید را اعلام نمی‌کنیم زیرا پنج یا شش گزینه را مدنظر داریم.

انتخاب سرمربی جدید با نظر جمعی صورت می‌گیرد و ما حداکثر تا هفته اول فوریه نام وی را اعلام خواهیم کرد اما به هر حال کارلوس کی‌روش نیازی به تعریف و تمجید ما نداشته و خودش صاحب اعتبار است.

مارکا مدتی قبل فاش کرد اولین جلسه بین کی‌روش و مدیران تیم ملی کلمبیا در جریان فینال لیبرتادورس و در استادیوم سانتیاگو برنابئو انجام شده است. فدراسیون فوتبال کلمبیا تا هفته اول فوریه برای اعلام نام سرمربی جدید صبر خواهد کرد و بعد از جام ملت‌های آسیا، احتمالا کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

آخرین خبر: کلمبیا - کی‌روش، مذاکره در امارات

اما منبع RCNRADIO نیز در این رابطه مدعی شد که در حال حاضر کارلوس کی‌روش تنها گزینه جدی برای هدایت تیم ملی کلمبیا است و تنها دلیل عدم امضای قرارداد رسمی با او، حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیاست و بعد از نهایی شدن جزئیات قرارداد، کی‌روش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا منصوب خواهد شد.

مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا در روزهای آینده به دبی (محل برگزاری جام ملت‌های آسیا) سفر خواهند کرد تا شخصا با مربی پرتغالی صحبت کنند و در نتیجه بتوانند توافق خود را با او قطعی کنند.

یکی از دلایل اصرار کلمبیا به انتخاب این سرمربی، مسائل مالی قرارداد خواهد بود. قرارداد کی‌روش چیزی بین 2 تا 3 میلیون دلار خواهد بود اما با توجه به مشکلاتی که فدراسیون فوتبال کلمبیا در رابطه با قرارداد خوزه پکرمن و دستیاران او پیدا کرد، حالا آنها می خواهند از این تجارب در قرارداد با کی‌روش بهره گیرند.

قرار است کارلوس کی‌روش را تنها یک دستیار فنی و یک مربی بدنساز همراهی کند و آرتور ریس، سرمربی موقت فعلی نیز به عنوان دستیار دوم و برای تسهیل کار کی‌روش در رابطه با آشنایی با فوتبال کلمبیا، در کنار او فعالیت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها