بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر


بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر بیوگرافی نیما نادری نیما نادری بازیگر و نویسنده ایرانی متولد سال 1366 است. او کار نویسندگی را با نمایش “سه گانه اورنگ” آغاز کرده است. نادری بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون است. اولین سریال تلویزیونی او در سریال در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی بود که […] نوشته بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر اولین...

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی نیما نادری

نیما نادری بازیگر و نویسنده ایرانی متولد سال ۱۳۶۶ است. او کار نویسندگی را با نمایش “سه گانه اورنگ” آغاز کرده است.

نادری بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون است. اولین سریال تلویزیونی او در سریال در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی بود که نقش شاهرخ را در آن سریال بر عهده داشت. سریال تعبیر وارونه یک رویا دومین کار جدی نیما نادری در تلویزیون محسوب میشود. بیشتر فعالیت های وی در سال های اخیر در تئاتر بوده.

نادری سال ۱۳۹۴ سریال تعبیر وارونه یک رؤیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فریدون جیرانی همکاری داشته است. نادری توانست با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کریم امینی، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

با اینکه نیما نادری را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. نادری علاوه‌ بر بازیگر به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما در حرفه‌ی نویسنده، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است.

ایشان به تازگی در سریال لحظه گرگ و میش به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

همسر نیما نادری

فعلا اطلاعات موثقی در مورد متاهل یا مجرد بودن وی در دست نیست ولی به احتمال زیاد مجرد هستند.

گفتگو با نیما نادری

«نیما نادری» که در مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» ایفاگر دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تئاتر) و سعید برازنده (مهندس سازمان انرژی هسته ای) در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره پیوستنش به گروه سازنده این سریال گفت: آقای جیرانی برای دیدن یکی از نمایش های من آمده بودند و همان جا با هم ملاقات کوتاهی داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی دستیار ایشان تماس گرفت و از من دعوت کرد به دیدن آقای جیرانی بروم و خوشبختانه ایشان در همان چند دقیقه اول به من گفتند که برای نقشی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» من را انتخاب کرده اند.

نادری درباره اینکه از ابتدا می دانست قرار است چه نقش هایی را ایفا کند، تصریح کرد: من خیلی در جریان نقش نبودم. آقای جیرانی مختصری از کار را به من توضیح دادند و در جریان طرح کلی سریال قرار گرفتم.

این بازیگر همچنین در پاسخ به این سوال که حضور آقای جیرانی به عنوان کارگردان شما را برای حضور در سریال ترغیب کرد یا موضوع سریال؟ عنوان داشت: طبیعی است که اسم آقای جیرانی به عنوان کارگردان برایم مهم بود. یکی از فیلم هایی که برای من بار نوستالژیک زیادی دارد، فیلم سینمایی «قرمز» است. من ایشان را کارگردان توانمندی می دانم که قطعا بسیاری از بازیگران دوست دارند با او همکاری کنند.

عکس های نیما نادری

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

بیوگرافی و عکس های نیما نادری بازیگر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج