لحظه نجات جان تنها بازمانده بوئینگ 707 توسط فرشته نجات +فیلم


ویدئویی از لحظه نجان جان فرشاد مهدوی‌نژاد تنها بازمانده بوئینگ 707 توسط مهرداد راضی، جوان 28ساله کرجی یا همان فرشته نجات را مشاهده می‌کنید.

لحظه نجات جان تنها بازمانده بوئینگ 707 توسط فرشته نجات +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمد. این هواپیما پس از خروج از باند فرودگاه فتح با منازل مسکونی این شهرک برخورد کرد.

مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله کرجی فردی بود که امروز صبح از جان خود گذشت تا بتواند سرنشینان هواپیما را نجات دهد. او فیلمی از آن لحظات ضبط کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: تصاویر شهدای ارتش در سانحه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷

او درباره مشاهدات خود در لحظه وقوع این حادثه در گفتگو با همشهری گفته است: «من در یکی از سرنشینان هواپیما به نام فرشاد مهدوی نژاد ک پروژه ساختمانی در بخش شمالی شهرک زیبادشت کار می‌کنم. صبح تازه مشغول کار شده بودم که صدای هواپیما را شنیدم.با شنیدن این صدا به سرعت سوار ماشین شدم و رد دود را گرفتم و خودم را به محل حادثه رساندم.

به دلیل برخورد هواپیما با ویلا، بخشی از دماغه پاره شده بود. از سوراخ آن به داخل نگاه کردم. دیدم دستی تکان خورد. رفتم داخل و ۲، ۳نفر را دیدم. یکی از آنها زنده بود. بقیه را نمی‌دانم. تکان نمی‌خوردند. هر طوری بود کمک کردم و آن مرد را از داخل هواپیما بیرون کشیدم.

در بین راه او فریاد می‌زد که ۱۵نفر دیگر داخل هواپیما هستند. دوباره به سمت هواپیما دویدم. می‌خواستم آن دو نفری را که دیده بودم بیرون بکشم. به هواپیما که نزدیک شدم، آتش گر گرفت و بعد انفجار رخ داد. دیگر نتوانستم جلوتر بروم.»

در ادامه ویدئویی که این جوان به عنوان فرشته نجات این سانحه در لحظه وقوع این حادثه ثبت کرده را می توانید ببینید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!