تمامی محورهای ارومیه بازگشایی شد


تمامی محورهای ارومیه بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه بازگشایی تمامی محورهای اصلی و فرعی شامل بخش های صومای بردوست، سیلوانا ، راژان ، چهارده شهید را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، صادق حبیب‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: به همت راهداران ساعاتی پس از آغاز بارش نزولات آسمانی راهداران در تمامی محورها اصلی و فرعی عملیات برفروبی راهداری شامل نمک پاشی،تیغه زنی را آغاز کردیم و در اولین ساعات صبح تمامی محورهای مذکور با تلاش شبانه این سفیران جاده ها بازگشایی شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای شروع عملیات راهداری زمستانی تاکنون بالغ بر دو میلیون و پانصد هزار مترمکعب برفروبی در محورهای شهرستان ارومیه انجام گرفته که از این مقدار حدود یک میلیون مترمکعب سهم برفروبی روستاهاست.

حبیب‌زاده در خصوص نمک مصرفی در عملیات راهداری زمستانی تصریح کرد: قریب بر 2000 تن نمک در محورهای اصلی، فرعی و روستایی تا حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی محور ارومیه - مهاباد در اثر قیچی کردن یک دستگاه تریلی واقع در پیچ جبل کندی، خاطرنشان شد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اکیپ راهداری بخش رشکان همراه اکیپ اعزامی از اداره راهداری ارومیه اقدام به بازگشایی محور کرده و هم اکنون محور به طور کامل باز و تردد در آن به صورت روان جریان دارد.

حبیب‌زاده این چنین خاتمه داد: چنانچه رانندگان دو مولفه سرعت مطمئنه در جاده لغزنده و رعایت فاصله طولی را همواره مورد توجه قرار دهند قطعا سفر ایمنی خواهند داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار