دوره دانش افزایی اساتید در دانشگاه پیام نور برگزار می شود


دوره دانش افزایی اساتید در دانشگاه پیام نور برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از برگزاری دوره دانش افزایی اساتید با محوریت اندیشه سیاسی در این دانشگاه خبر داد.

دوره دانش افزایی اساتید در دانشگاه پیام نور برگزار می شود

به گزارش ایران اکونومیست از دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبوی با اشاره به دوره های دانش افزایی اساتید گفت: این دوره ها از سال 1390 پس از طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویب در راستای اسلامی شدن دانشگاه ها و با هدف ارتقای سطح معلومات دینی، اخلاقی و معنوی اساتید در دانشگاه ها پایه گذاری شد.
وی افزود: دوره دانش افزایی اساتید تاکنون در پنج موضوع «اخلاق علمی و حرفه ای»، « تعلیم و تربیت»، «تاریخ و تمدن اسلامی»، «علوم دینی و فلسفه علمی» و «اندیشه سیاسی» در سطح دانشگاه ها برگزار شده است.
نبوی همچنین از برگزاری دوره اخلاق علمی، حرفه ای و مهارت های زندگی در مراکز بین المللی داخل دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این دوره از 25 تا 28 دی ماه امسال ویژه مراکز قشم، کیش و عسلویه به میزبانی دانشگاه پیام نور قشم برگزار می شود.

**سی و دومین گردهمایی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس
سی و دومین گردهمایی مدیران گروه های آموزشی با دستور کار بحث و بررسی پیرامون رسالت اجتماعی دانشگاه، روز سه شنبه 25 دی ماه از ساعت 8:15 تا 13 در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

**اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 اعلام شد
اطلاعیه انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 از سوی مدیریت آموزشی دانشگاه اعلام شد.
بر اساس اعلام مدیریت آموزشی دانشگاه، آن دسته از دانشجویانی که به دلیل نقص پرونده آموزشی (از قبیل عدم وصول تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل، انجام ندادن تمدید تحصیلی، ارائه نکردن نامه موافقت با ادامه تحصیل، ارائه نکردن نمره قبولی زبان، مشکل در قرارداد آموزشی و یا دلایل دیگر) انتخاب واحد نکرده اند؛ باید پس از تکمیل پرونده آموزشی در بازه زمانی 29 تا 30 بهمن ماه برابر ضوابط انتخاب واحد خود را انجام دهند.

**ابقای مدیر گروه نفت دانشکدۀ علوم زمین شهید بهشتی
سیدحسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور حکمی، محمد حسین آدابی، استاد دانشکدۀ علوم زمین را در سمت مدیر گروه نفت این دانشکده ابقا کرد.

**تخصیص اعتبارات برای پشتیبانی از پروژه ارتقای دانشگاه
هیات امنای دانشگاه شهید بهشتی در نخستین نشست خود در سال 1397 طی مصوبه مربوط به دستور هجدهم، با اختصاص حداقل یک درصد از محل اعتبارات هزینه ای و سه درصد از محل درآمدهای اختصاصی سال 1397 در سقف اعتبارات تخصیصی، برای پشتیبانی از پروژه ارتقای دانشگاه به تراز بین المللی موافقت کرد.
این تخصیص برای کمک به پیشبرد برنامه های بین المللی دانشگاه در چارچوب برنامه اقتصاد مقاومتی و همچنین شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت های علمی بین المللی اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا