انتخاب متیا بینوتو به عنوان مدیر فراری اشتباه بوده است


فرمول یک ایران – مدیر فنی سابق تیم جوردن، گری اندرسون معتقد است که تصمیم فراری برای انتخاب متیا بینوتو به عنوان مدیر تیم اشتباه بوده است. با رفتن جیمز آلیسون از فراری، متیا بینوتو  که رئیس بخش پاوریونیت تیم ایتالیایی بود، به عنوان مدیر فنی انتخاب شد و در 2017 و 18 یک ماشین رقابتی را از فراری شاهد بودیم که با اشتباهات تیمی و فردی قهرمانی را از دست...

فرمول یک ایران – مدیر فنی سابق تیم جوردن، گری اندرسون معتقد است که تصمیم فراری برای انتخاب متیا بینوتو به عنوان مدیر تیم اشتباه بوده است.

با رفتن جیمز آلیسون از فراری، متیا بینوتو که رئیس بخش پاوریونیت تیم ایتالیایی بود، به عنوان مدیر فنی انتخاب شد و در 2017 و 18 یک ماشین رقابتی را از فراری شاهد بودیم که با اشتباهات تیمی و فردی قهرمانی را از دست دادند. تا اینکه پس از پایان فصل 2018 فرمول یک و در هفته گذشته آریوابنه از سمت خود به عنوان مدیر تیم فراری به دلیل عملکرد ضعیف برکنار شد و مدیر فنی این تیم، متیا بینوتو جای او را در راس تیم گرفت.

اندرسون معتقد است که این تصمیم فراری اشتباه بوده است:

بینوتو کسی است که در سمت مدیریت فنی بسیار خوب بوده است و شما باید به او اجازه دهید که مدیر فنی باشد.

این یک شغل تمام وقت است، هفت روز هفته. این یک کار نیمه وقت نیست و این موضوع قطعا تلاش های فنی آن ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به نظر من این تصمیم اشتباهی است و آن ها باید شخص دیگری را می آوردند.

من واقعا نمی فهمم چرا شما بهترین فرد فنی خود را باید به عنوان مدیریت تیم قرار دهید، یک موقعیت سیاسی که در تخصص او نیست، چرا باید چنین کاری کنید؟

انتخاب متیا بینوتو به عنوان مدیر فراری اشتباه بوده است انتخاب متیا بینوتو به عنوان مدیر فراری اشتباه بوده است متیا بینوتو و جیمز الیسون

مهندس بریتانیایی در انتها افزود که هر عملکرد نامناسبی بینوتو را در معرض خطر قرار خواهد داد:

در پایان 2019 چه اتفاقی رخ می دهد اگر ردبول رو به جلو قدم بگذارد و ناگهان فراری سوم و یا چهارم شود؟

این اتفاق ممکن است رخ دهد و شاید آنها یکی از افراد خوب خود را از دست بدهند؛ زیرا او را در موقعیتی قرار دادند که نباید آنجا باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی