از طرح نهایی کنسول مد باکس رونمایی شد


از طرح نهایی کنسول مد باکس رونمایی شد

به نظر می‌رسد که استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad) در مورد پروژه کنسول مد باکس (Mad Box) بسیار پرشور و جاه طلب است. پس از معرفی این کنسول، حالا طرح و ظاهر نهایی آن به اشتراک گذاشته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. در چند روز گذشته بود که استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad) طی یک اظهار نظر عجیب و غافلگیر کننده...

به نظر می‌رسد که استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad) در مورد پروژه کنسول مد باکس (Mad Box) بسیار پرشور و جاه طلب است. پس از معرفی این کنسول، حالا طرح و ظاهر نهایی آن به اشتراک گذاشته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

در چند روز گذشته بود که استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad) طی یک اظهار نظر عجیب و غافلگیر کننده اعلام کرد که در حال ساخت یک کنسول قدرتمند است و کنسول مد باکس در سال‌های آینده عرضه خواهد شد. عجیب بودن خبر معرفی یک کنسول برای یک استودیو که چند سال یک بار، یک بازی ریسینگ تولید می‌کند، این است که در بازار سخت و نزدیک کنسول‌ها که غول‌های صنعت، یعنی سونی، نینتندو و مایکروسافت در آن حرف اول را می‌زنند، چگونه ممکن است یک کنسول کاملا جدید، بتواند به موفقیت برسد و با کنسول‌های دیگر رقابت نماید. با صرف نظر کردن از تمامی این موارد، کنسول مد باکس بسیار هیجان انگیز و قدرتمند به نظر می‌رسد و خبرهای خوبی نیز از آن منتشر می‌شود.

پس از مشاهده یک سری طرح های اولیه از ظاهر کنسول مد باکس که طراحی‌های عجیبی را نشان می‌داد، حالا می‌توانیم طرح و نقش نهایی این کنسول را مشاهده کنیم. به تازگی، مدیر عامل استودیوی اسلایتلی مد، یعنی آقای یان بل (Ian Bell)، تصویر جدیدی را در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده‌اند که طراحی و ظاهر نهایی کنسول مد باکس را نشان می‌دهد. این تصویر را می‌توانید در ابتدای متن مشاهده نمایید.

ظاهر کنسول مد باکس به نظر جالب و هیجان انگیز می‌رسد و ما را یاد Razer PC می‌اندازد. سازندگان سعی کرده‌اند تا یک سری ایده خلاقانه نیز وارد طراحی نهایی کنسول کنند. به عنوان مثال، در سمت چپِ وجه جلویی کنسول، نام عنوانی که در حال تجربه آن هستید، نوشته خواهد شد و در سمت راست، اعلان ها یا Notifications کنسول خود را مشاهده می‌کنید که ایده‌های نه چندان کاربردی اما جالب توجهی هستند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که کنسول مد باکس را می‌توان به صورت افقی یا عمودی قرار داد و حتی می‌توان آن را به طرق مختلف، شخصی سازی کرد. شما می‌توانید در زیر، توییت جدید آقای یان بل را مشاهده کنید:

مردم صحبت کردند و ما هم گوش کردیم. این طرحی است که ما با آن پیش خواهیم رفت. این [طرح] ممکن است به مرور زمان تغییرات ریزی کند. از تمام پاسخ‌های شما که ما را راهنمایی کردند، سپاس گزار هستیم.

— Ian Bell SMS Group (@bell_sms) January 11, 2019

باید منتظر بمانیم و ببینیم که رویکرد استودیوی اسلایتلی مد در مورد کنسول مد باکس چیست. با توجه به اطلاعات آقای یان بل، این کنسول سخت افزار قدرتمندی دارد و می‌تواند عناوین دو یا سه سال آینده را با رزولوشن 4K و نرخ فریم بالا اجرا نماید. همچنین قابلیت های واقعیت مجازی نیز برای این کنسول در نظر گرفته شده و کیت‌های توسعه در اختیار هر کدام از سازندگان و استودیو‌های دیگر قرار داده خواهد شد که می‌توانند با استفاده از آن‌ها، بازی خود را به کنسول مد باکس بیاورند.

نظر شما در مورد کنسول مد باکس و ظاهر و طراحی نهایی این کنسول چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
از طرح نهایی کنسول مد باکس رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...