تسهیلات 11 هزار میلیاردی جان تازه ای به قطعه سازان می بخشد


تسهیلات 11 هزار میلیاردی جان تازه ای به قطعه سازان می بخشد

نجفی با اشاره به این که تسهیلات 11 هزار میلیاردی دولت به قطعه سازان به این صنعت جان تازه ای می بخشد، گفت: این پرداخت باید سریعتر صورت بگیرد در غیر اینصورت موجب زیان بیشتر قطعه سازان می شود.

«محمد رضا نجفی منش» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان راجع به تاثیر تسهیلات ۱۱ هزار میلیاردی که دولت به قطعه سازان بر روند کار این صنعت، گفت: دولت باید این اقدام را سریعتر انجام دهد تا موجب حل بحران جاری صنعت قطعه سازی شود.

در خبرگزاری شبستان بخوانید:‌ اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به قطعه سازان

رئیس انجمن قطعه سازان با اشاره به پیشنهاد این انجمن به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پرداخت وام ۱۵ هزار میلیارد تومانی،‌ افزود: در هر صورت دولت با ۱۱ هزار میلیارد تومان آن موافقت کرد که باید این پرداخت هم سریعتر صورت بگیرد زیرا هر گونه تاخیر در این پرداخت موجب ضرر بیشتر قطعه سازان و سقوط این صنعت خواهد شد.

تسهیلات 11 هزار میلیاردی جان تازه ای به قطعه سازان می بخشد

وی با تاکید براین نکته که این کمک دولت باعث می شود که قطعه سازان جان تازه ای بگیرند و کارشان را با جدیت از سربگیرند، خاطرنشان کرد:‌ پس از آن تازه قطعه سازان با مشکلات تحریم ها روبرو می شوند که باید خودشان را برای داخلی سازی این صنعت و تامین مواد اولیه قطعه سازی آماده کنند.

نجفی منش در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن تاکید براین نکته که پرداخت تسهیلات به قطعه سازان تنها کمک به آن هاست و مشکلات اساسی این صنعت را حل نمی کند، تصریح کرد: برای حل مشکلات اساسی قطعه سازان از این پس باید به فکر نحوه پرداخت ها از سوی خودروسازان نیز بود. باید خودروسازان در ازای خرید قطعه پرداخت های خود را نهایتا تا یک ماه تسویه کنند تا فعالان صنعت قطعه سازی نیز بتوانند به راحتی برای افزایش تولید خودرو قطعه توید کنند./

پایان پیام/281

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه