جشنواره «جام جم» را به دور از تجملات و تشریفات برگزار می کنیم


جشنواره «جام جم» را  به دور از تجملات و تشریفات برگزار می کنیم

احمدی افزادی گفت: جشنواره «جام جم» را به دور از هر گونه تشریفات برگزار می کنیم تا به همکارانمان خدا قوت بگوییم. آن هایی که نه شب دارند نه روز. نه سرما مانع کارشان می شود و نه گرما.

دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید جشنواره هائی چون «جام جم» چقدر می تواند در افزایش مخاطب رسانه ملی موثر باشد، گفت: چنین جشنواره هائی فرصتی است برای اینکه هنرمندان بهتر بتوانند کار خود را عرضه کنند و اصحاب هنر بهتر توسط مردم دیده شوند، ما معتقدیم هر چه به مردم توجه می کنیم میزان مخاطبانمان بیشتر می شود.

«مسعود احمدی افزادی» افزود:این جشنواره فرصتی است تا مردم در کمیسیون انتخاب مردمی حضور پیدا کنند، همچنین فرصتی است برای بهتر دیده شدن، برنامه «خیابان جام جم» به احترام مردم و برای اخذ نظر و دیدگاه های مخاطبان 40 شب ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: معتقدم بخش هائی از پویائی، بالندگی و توانمندی سیما در جشنواره قابل دیدن است هر چقدر تلاش کنیم تنها می توانیم بخشی از این کوه عظیم هنر و بخش کوچکی از فعالیت هایمان را منعکس کنیم. امیدواریم در سال های آینده گسترده تر شود. مطمئن باشید هرچقدر مردم ما درباره زیبائی ها ، سختی ها ، گوشه های کار و هنرنمائی هنرمندان جوان ما آگاه شوند بیشتر جذب میراث بومی و سرزمینی خود و البته رسانه ای می شوند که متعلق به خودشان است.

مدیر شبکه آموزش سیما همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری چنین جشنواره هائی در شرایطی که صداوسیما دائما اعلام می کند با مشکل بودجه مواجه است، چه ضرورتی دارد؟ گفت: ما در این سازمان با چندین هزار نفر از هنرمندانی مواجهیم که روزها و ماه ها و حتی سال ها به صورت شبانه روزی کار می کنند، در روزهای مختلف و در مناسبت ها تعطیلی ندارند ، این افراد شبانه روز مشغول کار هستند، این افراد در مراسم شب های احیا، راه پیمائی 22 بهمن و خیلی از مناسبت های دیگر به صورت شبانه روزی مشغول کار هستند و حتی فرصت رسیدگی به خود و خانواده خود را ندارند. هنرمندان رسانه ملی حالشان مردم است، ذکرشان مردم است ، بنابراین زمانی لازم داریم تا از این افراد تقدیر کنیم و آنها را معرفی کنیم تا دیده شوند. به هنرمندان و جوانانی که کار می کنند دستمریزاد بگوئیم. این افراد مثل خبرنگاران بدون توجه به مسائل مالی کار می کنند و کارشان هم تعطیلی بردار نیست.

وی در پایان تاکید کرد: ما این جشنواره را به دور از هر گونه تشریفات و به دور از هر گونه اقدام متجملانه ای برگزار می کنیم تا به همکارانمان خدا قوت بگوئیم. آنهائی که نه شب دارند نه روز، نه سرما مانع کارشان می شود و نه گرما.

پایان پیام/298

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود