در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم را امیدوار و دلگرم کنیم


در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم را امیدوار و دلگرم کنیم

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از تخریب و زیر سؤال بردن یکدیگر و نقدهای تفرقه‌ برانگیز بپرهیزیم گفت: همه باید مردم را امیدوار و دلگرم کنند.

به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان افزود: بدون تردید چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ویژگی‌های خاصی دارد که باید مدنظر داشته باشیم و برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینیم.
وی اضافه کرد: در شرایط امروز که دنیای استکبار به خصوص آمریکا تهدیدهایی را طرح کرد که ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن نخواهد گرفت.
فرماندار اردکان با بیان اینکه درحالی ‌که به ‌رغم همه مشکلات، تحریم‌ها و مسائلی که وجود دارد ملت ما سرزنده، شاداب و بانشاط در حال طی کردن مسیرهای پیشرفت هستند تصریح کرد: این مردم همیشه در صحنه حضور دارند و در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال پرشورتر از هرسال شرکت خواهند کرد.
مقیمی اظهار داشت: عدد چهل در فرهنگ و آیین ما دارای قداست خاصی است و می‌طلبد که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهترین شکل ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برگزار شود.
وی گفت: انقلاب و نظام متعلق به همه است ما باید تلاش کنیم که برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحوه شایسته و مطلوبی در شهرستان اجرا شود.
فرماندار اردکان افزود: این انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و با تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد و امروز نیز با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است.
مقیمی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل و شیوه ‌نامه های ارسالی از استان برنامه‌های دهه مبارک فجر از جمله افتتاح و بهره‌برداری از طرح ‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی در شهرها و روستاها به خصوص در حوزه اشتغال‌زایی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب، برگزاری دیدارهای مردمی توسط مدیران به‌ منظور بررسی و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
برگزاری نمایشگاه دستاوردها و خدمات چهل ‌ساله نظام جمهوری اسلامی در شهرها و روستاها، مراسم نورافشانی و بانگ تکبیر در شب 22 بهمن، جشنواره‌ها و مسابقات علمی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرها و روستاها در مقاطع مختلف سنی، میزگردهای علمی بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در برنامه‌ها با رویکرد حفظ وحدت و خلاقیت، از اهم برنامه های دهه فجر امسال در اردکان است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه