اسپاتیفای؛ میزبان بیش از 200 میلیون کاربر


اسپاتیفای؛ میزبان بیش از 200 میلیون کاربر

ایتنا - آمارها نشان می‌دهد که در مجموع تعداد کل کاربران و مشترکان اپلیکیشن اسپاتیفای از مرز 200 میلیون نفر نیز گذشته است که این عدد خود موفقیت بزرگی برای آن محسوب می‌شود.



اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده است که میزبان بالغ بر ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بوده است.
اسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی و رایگان بوده است.

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت phonearena حاکی از آن است که بالغ بر ۱۱۳ میلیون نفر از خدمات و سرویس‌های رایگان اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده می‌کنند این در حالیست که ۸۷ میلیون نفر از مشترکان پولی این سرویس پخش انلاین موسیقی به شمار می‌روند. کاربران و مشترکانی که از سرویس‌های پولی این نرم افزار استفاده می کنند، ۹.۹۹ دلار در ماه پرداخت می‌کنند که در صورت دانشجو بودن به هنگام ثبت نام، تنها کافیست ماهانه مبلغی معادل ۴.۹۹ دلار را به اسپاتیفای پرداخت کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این آمارها نشان می‌دهد که در مجموع تعداد کل کاربران و مشترکان اپلیکیشن اسپاتیفای از مرز ۲۰۰ میلیون نفر نیز گذشته است که این عدد خود موفقیت بزرگی برای آن محسوب می‌شود.
قبل از انتشار این آمارهای جدید، آخرین آمارها نشان‌دهنده میزبانی اسپاتیفای از ۱۷۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود که حالا با یک رشد و افزایش ۳۰ میلیون نفری، موفقیت و عملکرد قابل قبول خود را در عرصه بزرگترین رقبایش به رخ کشیده است.

نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند. ایالات متحده به تنهایی حدود ۴۰ درصد از درآمد سرویس‌های موسیقی در جهان را به خود اختصاص داده است.

اپلیکیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تاسیس و راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون‌ها کاربر موبایل را به خود جلب کند و موجب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی‌های موردنظرشان شود.

از بزرگترین رقبای اسپاتیفای، می‌توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید