غول چراغ جادو جدید هالیوود را ببینید +عکس


غول چراغ جادو جدید هالیوود را ببینید +عکس

نخستین تصویر از حضور ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی «علاءالدین» در نقش غول چراغ جادو توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، نخستین تصویر از حضور ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی "علاءالدین" در نقش غول چراغ جادو توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

فیلم سینمایی "علاءالدین" به کارگردانی "گای ریچی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را بیست و چهارم ماه می ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

مینا مسعود، نیومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر اسمیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

"جان آگوست" نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس داستان اصلی علاالدین بر عهده داشته و "گای ریچی" کارگردانی آن را انجام خواهد داد. این فیلم به نوبه بسیاری از کارشناسان موفق ترین نسخه از علاءالدین خواهد شد.

ریچی پیش از این کارگردانی فیلم‌های همچون "شرلوک هلمز"، "اسنچ" و "شاه آرتور" را در کارنامه داشته و حالا سراغ اتفاق تازه‌ای در سینما رفته است.

این فیلم کمدی هالیوودی در حال حاضر مراحل پیش تولید را گذرانده و از اواخر تابستان تولید خود را آغاز خواهد کرد. هنوز در خصوص سایر بازیگران این پروژه صحبتی به میان نیامده است.

غول چراغ جادو جدید هالیوود را ببینید +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر