برگزاری مسابقات «رویش‌های انقلاب» با حضور اعضای کانون‌های مساجد فارس


برگزاری  مسابقات «رویش‌های انقلاب» با حضور اعضای کانون‌های مساجد فارس

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس از برپایی نشست های بصیرت افزایی همزمان با دهه فجر در کانون های این استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر مسابقات فوتبال با عنوان رویش های انقلاب با حضور اعضای کانون های این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام«حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری نشست انقلاب به روایت هنر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برپایی نشست های بصیرت افزایی بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس اظهار کرد: خدمت رسانی بهداشتی و درمانی در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، مشاورهای طبی و سنتی و مسابقات ورزشی جام فوتبال دهه فجر با عنوان رویش های انقلاب ویژه مقاطع سنی ۶ تا ۱۲ سال بخش دیگری از برنامه های این ایام است.

امیدی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی انقلاب از سوی مسئولین همراه با پاسخگویی به مشکلات و سوالات مردم با عنوان «میز خدمت» از دیگر برنامه هایی است که همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل