اخطاریه شماره 92 شنبه مورخ 97/10/22


اخطاریه شماره 92 شنبه مورخ 97/10/22
اخطاریه شماره 92 شنبه مورخ 97/10/22

پیرو اطلاعیه شماره 106 جمعه مورخ 97/10/21، با توجه به پیش بینی شدت فعالیت سامانه بارشی، وضع هوای مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می شود:
یکشنبه 97/10/23: از بعدازظهر بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان، شمال زنجان، کرمانشاه، لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه وبویراحمد، ارتفاعات البرز و بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در ایلام، شمال خوزستان.
دوشنبه 97/10/24: بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، غرب فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، ارتفاعات و دامنه های البرز در قزوین، البرز، تهران و شمال غرب سمنان و بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد شدید در ایلام، خوزستان و شمال بوشهر.
در جاده های کوهستانی مناطق ذکر شده طی این مدت لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود تردد در این مناطق با تجهیزات زمستانی باشد.
همچنین دوشنبه بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه ها در جنوب کهگیلویه وبویر احمد، شمال بوشهر، غرب فارس و شرق خوزستان پیش بینی می شود. به هموطنان عزیز در این مناطق توصیه می شود از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری نمایند.
لازم به ذکر است از بعدازظهر امروز شنبه و یکشنبه تا اواسط دوشنبه وزش باد شدید جنوبی در استانهای اردبیل، زنجان و قزوین رخ خواهد داد و احتمال وقوع بهمن در جاده های ارتباطی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز به سوی استانهای ساحلی خزر وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو