زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها


زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها از زبان سروش صحت میتواند برای بسیاری از طرفداران سری های قبل این سریال جالب باشد، چرا که لیسانسه ها 1 و لیسانسه ها 2 کاربران زیادی را به سمت خود کشید و توانست به خوبی دیده شود. سریال فوق لیسانسه ها سری سوم سریال...

زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها

زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها از زبان سروش صحت میتواند برای بسیاری از طرفداران سری های قبل این سریال جالب باشد، چرا که لیسانسه ها 1 و لیسانسه ها 2 کاربران زیادی را به سمت خود کشید و توانست به خوبی دیده شود.

سریال فوق لیسانسه ها سری سوم سریال لیسانسه ها میباشد و انتظار میرود مانند سری های قبل خود به خوبی بدرخشد.

سروش صحت کارگردان این سریال در خصوص وضعیت فوق لیسانسه ها گفت: درحال حاضر فیلم سینمایی را در مرحله پیش‌تولید دارم که هنوز نمی‌توانم درباره آن خبری را اعلام کنم ولی به‌زودی ساخت آن را آغاز کرده و بلافاصله بعد از آن به‌سراغ ساخت فوق‌لیسانسه‌ها می‌روم.

او در رابطه با بازیگران سریال که آیا تغییری در آن ایجاد خواهد کرد یا نه ادامه داد: با وجود اینکه دو فصل قبلی سریال در طی یکی دو سال اخیر فیلمبرداری شده، این امکان وجود دارد که برخی از بازیگران فصل‌های قبلی کار داشته باشند و نتوانند در سری تازه حضور پیدا کنند که این موضوع طبیعی است. اما باید بگویم که ترکیب و هسته اصلی بازیگران سریال همان ترکیب دو فصل قبل بوده و تنها ممکن است که یکی دو نفر تغییر کنند.

در آخر باید منتظر باشیم تا ببینیم وضعیت این سریال جذاب چگونه خواهد بود و هرخبری که در خصوص این سریال و یا سریال های دیگر ایران باشد، آریا پیکس آن را پوشش خواهد داد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی