«تولسی» 2020 : نامزدی دموکرات ضد جنگ برای انتخابات الکترال


«تولسی» 2020 : نامزدی دموکرات ضد جنگ برای انتخابات الکترال

نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به عنوان نماینده دموکرات ها ،اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «راشاتودی»، «تولسی گابارد»،نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به عنوان نماینده دموکرات ها ،اعلام آمادگی کرد.

نماینده «ساموآی» و هندوی کنگره آمریکا از کهنه سربازان جنگ عراق و منتقد جدی سیاست «تغییر رژیم» در سوریه بوده است.

گابارد در گفتگویی با «سی ان ان» که عصر امروز (شنبه 22 دی) پخش می شود،گفت: «من تصمیم گرفته ام در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت کنم و هفته آینده این مسئله را به طور رسمی اعلام می کنم.»

وی افزود:«دلایل بسیاری برای اتخاذ این تصمیم وجود دارد. چالش های بسیاری وجود دارد که مردم آمریکا با آن مواجه هستند.من نگران این چالش ها هستم و می خواهم آنها را حل کنم.»

به دلیل مواضع ضد جنگ در سوریه،گابارد یکی از کاندیداهای احراز پست ریاست بر وزارت امور خارجه آمریکا بود و حتی در نوامبر 2016 با رئیس جمهوری آمریکا در «برج ترامپ» دیدار کرد که نتیجه ای در بر نداشت.

او در ژانویه 2017 در سفری با هدف حقیقت یابی به سوریه سفر کرد که موجب خشم واشنگتن هم شد.

این نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا همچنین لایحه ای را برای ممنوعیت فروش سلاح های آمریکایی به تروریست ها،پیشنهاد کرد.

زمزمه های کاندیداتوری «گابارد» برای انتخابات 2020 برای اولین بار در ماه دسامبر و با سفر او به «آیوا» و «نیوهمپشایر» به گوش رسید.

دموکرات ها که قدرت را در انتخابات میان دوره ای مان نوامبر به نمایش گذاشتند،مایل هستند «دونالد ترامپ» را در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به چالش بکشند.

سناتور «الیزابت وارن»،نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت «ماساچوست» در آغاز سال نوی میلادی اعلام کرد که یک کمیته اکتشافی ریاست جمهوری تشکیل داده است.

«جولیان کاسترو»،وزیر مسکن و توسعه شهری در دولت «باراک اوباما»،رئیس جمهوری سابق آمریکا هم به «آیووا» سفر کرده و انتظار می رود که در هفته جاری نامزدی خود را برای انتخابات 2020 اعلام کند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!