استاد فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد


استاد فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد

استاد فاطمی‌نیا در روزهای گذشته دچار کسالت و در پی آن در بیمارستان بستری شد و هم‌اکنون وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است و از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا از اساتید برجسته اخلاق مدتی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود که با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد تا ادامه روند درمان در منزل وی پیگیری شود.

شبکه اجتماعی منسوب به حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا چند روز پیش اعلام کرد: استاد فاطمی‌نیا کمی کسالت دارد و از همه دوستان برای عافیت و سلامتی ایشان التماس دعا داریم.

استاد فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد

امروز نیز در خبر دیگری به نقل از این شبکه اجتماعی آمده است: در پی تماس مکرر دوستان و اظهار نگرانی ایشان نسبت به وضعیت سلامت استاد فاطمی‌نیا، به عرض عزیزان می‌رساند: بنا به تشخیص پزشکان، توده‌ای مشکوک به سرطان رؤیت شده و به دنبال آن آزمایش‌ها و روند درمانی شروع گردیده است. هم‌اکنون حال عمومی ایشان رضایت‌بخش است. ضمن تشکر و قدردانی از الطاف همه دوستان، از محضر همگی التماس دعا داریم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا، متولد ۱۳۲۵ در تبریز است، خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتابشناس است. وی در زمینه اخلاق و عرفان، حدیث و شعر عربی تحقیق دارد.

استاد فاطمی نیا از کودکی تحت تربیت دینی و علمی پدر خود (سید اسماعیل اصفیایی شند آبادی)، که از جمله علمای اهل عرفان بود، قرار گرفت. سپس نزدیک به ۳۰ سال نزد حسن مصطفوی (از شاگردان سید علی قاضی) تحصیل کرد و تحت تعلیم و تربیت وی قرار داشت و همزمان تحصیلات حوزوی خویش را هم دنبال می کرد. پس از مصطفوی، او از علمایی چون علامه طباطبایی، سید محمدحسن الهی طباطبایی (برادر کوچکتر علامه طباطبایی)، محمدتقی آملی،بهاءالدینی، محمد تقی بهجت و… که بیشترشان شاگردان قاضی بزرگ بودند در علوم اسلامی و عرفان استفاده نمود. از این رو، وی با یک واسطه، از شاگردان آیت‌الله قاضی است.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...