همه چیز به گریزمان بستگی دارد


همه چیز به گریزمان بستگی دارد
باشگاه اتلتیکومادرید با وجود هزینه کردن برای تقویت خط حمله اش هنوز هم به گلزنی مهاجم فرانسوی اش وابسته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شرایط برای اتلتیکومادرید پس از هزینه ۱۲۳.۵ میلیون یورویی فرق نکرده است. گلزنی قرمز و سفیدپوشان به آنتوان گریزمان بستگی دارد. مشکل تیم اسپانیایی هنوز برطرف نشده است. اتلتیکو در تابستان با بازیکنان زیادی قرارداد امضا کرد تا تیمش را قدرتمند کند و به هدفش یعنی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد (واندا متروپولیتانو میزبان این بازی است و فرصت خوبی برای روخی بلانکو است تا دروزشگاه خانگی اش بازی کند).

با این حال خرج ۷۰ میلیون یورویی برای لمار و ۱۴.۵ میلیون یورویی برای کالینیچ برای اتلتیکو گل به همراه نیاورده است. بازیکن فرانسوی تنها دو گل به ثمر رسانده و کالینیچ پنج بار دروازه حریفان را باز کرده است. این آمار ضعیفی در پنج ماه گذشته محسوب می شود.

بدون کاستا که اکنون در دوران نقاهت به سر می برد همه چیز به گریزمان بر می گردد. پنج گل اخیر اتلتیکو را مهاجم فرانسوی به ثمر رسانده است. او در کوپا دل ری مقابل خیرونا گلزنی کرد. گل مساوی تیمش برابر سویا در لالیگا را به ثمر رساند. هم‌چنین برابر اسپانیول گلزنی کرد و توانست مقابل وایادولید دبل کند تا پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. این شرایط نسبت به فصل تغییری نکرده است و هم‌چون دو فصل پیش اتلتیکو به گریزمان وابسته است. به همین خاطر دیگو پابلو سیمئونه می‌خواست مهاجم فرانسوی به هر قیمتی که شده است در تیم بماند.

گریزمان یکی از مهاجم‌هایی است که فراز و فرود دارد و مانند همیشه در ژانویه آمار خوبی بر جای می‌گذارد. اکنون دومین آمار خوب خود در این سال به ثبت رسانده است. او فصل گذشته در این زمان هفت گل به ثمر رساند. در فصل ۱۶-۲۰۱۵ که ۱۳ گل به ثمر رساند و در می این رقم را به ۳۲ گل افزایش داد توانست اتلتیکو را راهی فینال میلان کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا