700 میلیارد اوراق مشارکت به داد خط 7 به مترو رسید / خط 6 مترو منتظر تامین منابع توسط یک بانک خصوصی


700 میلیارد اوراق مشارکت به داد خط 7 به مترو رسید / خط 6 مترو منتظر تامین منابع توسط یک بانک خصوصی

علی امام، مدیرعامل شرکت مترو در پاسخ به این پرسش که دلیل کندی در خط 7 مترو چیست، گفت: در حال حاضر که 700 میلیارد اوراق مشارکت برای توسعه خط 7 به مترو رسیده است ما به سرعت کارگاه هایی که حجم کارهایشان کاهش پیدا کرده بود را در این خط فعال کرده تا بر اساس زمان بندی های انجام شده به نتیجه برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی امام با بیان اینکه خط ۷ مترو به دلیل کمبودهای ایمنی از مدار خارج شده بود، گفت: تیر ماه امسال شش کیلومتر از این خط با ۵ ایستگاه تکمیل و وارد مدار بهره برداری شد و بقیه ۲۱ کیلومتر باقی مانده که خرداد ماه ۹۶ فعالیتش متوقف شده بود در چند فاز تکمیل و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال محدوده ایستگاه نواب تا میدان صنعت که شامل دو ایستگاه تربیت مدرس و میدان صنعت است، به بهره برداری می رسد، گفت: ایستگاه هلال احمر که در محدوده شش کیلومتری است که در تیرماه به بهره برداری رسیده مجهز به پله برقی می شود و تا پایان سال بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.

امام در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند روند کند توسعه مترو در این مدت را می توان با زمان جنگ مقایسه کرد، دلیل این کندی عملیات در خطوط مترو چیست، گفت: مترو در یک سال گذشته شدیدا از لحاظ منابع با محدودیت رو به رو بوده است. در حال حاضر که ۷۰۰ میلیارد اوراق مشارکت برای توسعه خط ۷ به مترو رسیده است ما به سرعت کارگاه هایی که حجم کارهایشان کاهش پیدا کرده بود را در این خط فعال کرده تا بر اساس زمان بندی های انجام شده به نتیجه برسیم. امیدواریم منابع مورد نیاز خط ۶ نیز توسط یک بانک خصوصی متعلق به کلان شهرها تامین شود تا روند تکمیل و توسعه خط ۶ نیز شتاب گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها