17 گل در سه بازی لیگ برتر فوتسال گیلان به ثمر رسید


17 گل در سه بازی لیگ برتر فوتسال گیلان به ثمر رسید

رشت - ایرنا - هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال گیلان با انجام سه بازی پیگیری شد که طی آن 17 گل به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم های فوتسال پیمان رستم آباد و لاهیگ لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم لاهیگ موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان و مقاومت آستارا رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه jساوی پرگل سه بر سه خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.
اما در پرگل ترین بازی هفته پنجم رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان، تیم های شاهد شفارود تالش و هیات فومن مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فومن با نتیجه چهار بر سه برابر حریف خود به برتری دست یافت تا علاوه بر ثبت پرگل ترین بازی این هفته، در جدول رده بندی نیز صعود کند.
همچنین تیم فوتسال دخانیات گیلان که در صدر جدول این دوره از رقابت ها قرار دارد، در هفته پنجم این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد و به میدان نرفت.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتسال گیلان، تیم دخانیات با 10 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فومن با هفت امتیاز دوم است ، تیم های شاهد شفارود تالش و لاهیگ لاهیجان نیز با پنج امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های بزرگسال استان گیلان ، هفت تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه