سرمربی ویتنام: کی روش یک مدیر بزرگ برای فوتبال ایران است


سرمربی ویتنام: کی روش یک مدیر بزرگ برای فوتبال ایران است

ابوظبی- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ویتنام با بیان اینکه «کارلوس کی روش» یک مدیر بزرگ برای فوتبال ایران است، گفت: می خواهیم حریف قدرتمند خود را به چالش بکشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ «پارک هانگ سئو» در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران، اظهار داشت: می دانم بازی بسیار سختی داریم، اما هدفمان به چالش کشیدن ایران است. کی روش سالهاست هدایت ایران را بعهده دارد و این تیم از نظر تاکتیکی، بسیار خوبی است.
وی افزود: بازیکنان حریف تجربه بالایی از مسابقات بین المللی متعدد دارند، ولی تیم جوان ویتنام نیز می خواد ثابت کند که چیزی کم ندارد. با تلاش فراوان می توانیم هم پای ایران بازی کنیم.
سرمربی ویتنام با بیان اینکه همه بازیکنانش را برای دیدار فردا در اختیار دارد، ادامه داد: مقابل عراق خوب بازی کردیم تا اینکه حریف آنها در ثانیه های پایانی به گل زیبایی رسیدند. ما همه چیز را در خصوص دیدار با عراق فراموش کرده ایم و به فکر بازی فردا هستیم.
پارک هانگ سئو با تمجید از کی روش، توضیح داد: او یک مدیر بزرگ برای فوتبال ایران است که بالاترین توانایی های فنی را هم کسب کرده است.
در ادامه این نشست «کوانگ های» بازیکن تیم ویتنام نیز، گفت: هرچند شرایطمان خوب است، اما بازی سختی برابر تیم قدرتمند ایران خواهیم داشت.
وی افزود: این یک تورنمنت است و ما باید در طول نود دقیقه تلاش کنیم. شاید شرایط فیزیکی بهتر بازیکنان ایران در دقایق پایانی به آنها کمک کند، اما می خواهیم از همان ابتدا برای موفقیت بجنگیم.
بازیکن ویتنام، گفت: جام ملت های آسیا از سطح خوبی برخوردار است. بازیکنان با انرژی بالا خودشان را نشان می دهند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه «ال نهیان» ابوظبی برگزار می شود.
تیم ایران در نخستین دیدار خود با پنج گل مقابل یمن به پیروزی رسید و ویتنام با حساب 3 بر 2 مغلوب عراق شد.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از روز 15 دی ماه با حضور 24 تیم به میبانی امارات آغاز شده است.
ورزشی**3783**9029**2024

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟