حاجیلو: منظور فتحی کارنامه شفر بود


حاجیلو: منظور فتحی کارنامه شفر بود

تهران- ایرنا- مدیر فوتبالی باشگاه استقلال گفت: منظور امیرحسین فتحی از اینکه وینفرد شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است، به کارنامه این مربی اشاره داشت.

«اصغر حاجیلو» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره حرف های امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه که گفته بود وینفرد شفر بزرگ ترین سرمربی تاریخ استقلال است، اظهار داشت: فتحی از نظر کارنامه فوتبالی چنین حرف هایی را بر زبان اورده است و منظورش این بود که فردی که در بوندسلیگا که یکی از لیگ های مطرح جهان محسوب می شود بازی و مربیگری کرده، العین را به قهرمانی آسیا رسانده است و با کارلسروهه تا مرحله نیمه نهایی جام یوفا صعود کرده است مربی بزرگی است و سرمربی درجه دوم به استقلال نیاورده ایم.
وی ادامه داد: همه می دانند ناصر حجازی، امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی، زدراکو رایکوف و تمام عزیزانی که سرمربی استقلال بوده اند و برای این تیم بزرگ افتخار آفرینی کرده اند نامشان تا ابد در قلب همه استقلالی ها حک شده است.
مدیر فوتبالی استقلال در پایان گفت: شفر یک مربی با تجربه و کاربلد است که توانایی های فنی خود را نشان داده است. او به استقلال تعصب زیادی دارد و نهایت تلاشش را می کند تا بهترین روزها را برای این تیم رقم بزند. شفر برای نیم فصل دوم برنامه های زیادی دارد که به موفقیت آبی پوشان کمک زیادی می کند.
وی درباره اعتصاب چند روزه بازیکنان استقلال گفت: خوشبختانه همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسید و بازیکنان چند روزی است تمرینات خود را آغاز کرده اند تا برای نیم فصل دوم لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم.
او افزود: بازیکنان استقلال ارزش و اعتبار پیراهن این تیم را می‌دانند و به آن تعصب ویژه‌ای دارند و با انگیزه ای دو چندان در مسابقات پیش رو حاضر می شوند.
مدیر فوتبالی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم توان قهرمانی لیگ برتر را دارد؟ گفت: شک نداشته باشید که استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است. پارسال را به خاطر بیاورید که استقلال در نیم فصل دوم با نتایج عالی در یک قدمی تصاحب جام بود اما با بدشانسی به این مهم نرسید ولی در جام حذفی اول شد و در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی به دست آورد.
حاجیلو درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به جمع کادر فنی استقلال خاطرنشان کرد: حضور او یک امتیاز بزرگ برای استقلال محسوب می شود. در این مدت کم که از حضور او در تمرینات می گذرد از لحاظ روحی و روانی تاثیر زیادی روی بازیکنان داشته و به طور حتم او در کنار وینفرد شفر می تواند روزهای خوبی را برای استقلال بزند.
او افزود: فرهاد مجیدی یک مهاجم بزرگ در تاریخ باشگاه استقلال بوده است. مهاجمان ما می توانند با استفاده از تجربیات وی در امر گل زنی موفق تر از گذشته باشند و پیشرفت کنند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: باشگاه استقلال در حال مذاکره با 2 بازیکن است که پس از رسیدن به توافقات کامل در اردوی ترکیه به جمع ما اضافه خواهند شد.
ورزشی**م.ت**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید