شبکه بی ان اسپورت مخالف برگزاری سوپرجام ایتالیا در عربستان


شبکه بی ان اسپورت مخالف برگزاری سوپرجام ایتالیا در عربستان

تهران- ایرنا- همزمان با نزدیک شدن تاریخ برگزاری دیدار سوپر جام ایتالیا بین تیم های یوونتوس و میلان در عربستان، شبکه ورزشی بی ان اسپورت قطر با متهم کردن شبکه ورزشی مورد حمایت سعودی ها به سرقت اطلاعات ورزشی، مخالفت خود را با برگزاری این دیدار در عربستان اعلام کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، روزنامه القدس العربی چاپ لندن در گزارشی درباره سرقت اطلاعات ورزشی از سوی شبکه «بی اوت کیو» که مورد حمایت عربستان سعودی است، نوشت: شبکه ورزشی بی ان سپورت قطر از لیگ فوتبال ایتالیا خواست که برگزاری فینال مسابقات سوپر جام ایتالیا که قرار است چهارشنبه آینده (16 ژانویه) بین تیم های میلان و یوونتوس در عربستان برگزار شود به کشور دیگر منتقل کند.
این شبکه قطری اشاره کرد که عربستان سعودی از یکی شبکه های تلویزیونی حمایت می کنند که در پوشش اخبار ورزشی دست به سرقت اطلاعات و اخبار می زند.
شبکه بی ان اسپورت قطر حق منطقه ای برای پخش مسابقات ورزشی بزرگی مثل جام جهانی، جام ملت های اروپا و بازی های باشگاه های اروپا را دارد. این شبکه بارها نگرانی خود را از اقدامات شبکه بی اوت کیو عربستان که از طریق سرقت اطلاعات و به شیوه غیر قانونی اقدام به پخش مسابقات فوتبال و دیگر مسابقات جهانی می کند، اعلام کرده است.
عربستان هم با تکذیب این موضوع با انتشار بیانیه ای آمادگی خود را برای میزبانی مسابقه بین دو تیم ایتالیایی در استادیوم ورزشی ملک عبدالله در استان جده مورد تاکید قرار داده است. در این بیانیه آمده است این رقابت ها یکی از تازه ترین و بی نظیرترین فعالیت های متنوع ورزشی است که ادراه کل ورزش عربستان در مناطق مخلتف عربستان میزبانی آن را بر عهده دارد تا به حرکت ورزش در این کشور شتاب بخشد.
ورزشی**9278**2024

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟