محرومیت یک جلسه ای «لاورن» به دلیل اهانت به بازیکنان اسپانیا


محرومیت یک جلسه ای «لاورن» به دلیل اهانت به بازیکنان اسپانیا

تهران- ایرنا- «دژان لاورن» مدافع تیم ملی کرواسی به دلیل اظهاراتش در رسانه های اجتماعی در خصوص تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی مقابل این تیم در لیگ ملت های اروپا، از همراهی تیم ملی کشورش برای یک بازی محروم شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز جمعه با درج این خبر نوشت: لاورن روز 15 مارس سال 2018 پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی کرواسی مقابل اسپانیا، با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش که در آن ظاهرا از برتری خود در نبردی تن به تن با «سرخیو راموس» مدافع لاروخا، ابراز غرور می کرد، اظهارات توهین آمیزی را نیز به بازیکنان تیم ملی اسپانیا به زبان آورد.
علاوه بر این، او در مصاحبه پس از بازی با خبرنگاران، بازیکنان اسپانیا را «گستاخ در زمین بازی و بازنده هایی که طاقت شکست ندارند» نامید.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در بیانیه ای اعلام کرد که لاورن از بندی در قوانین کمیته انضباطی تخطی کرده است؛ بندی که بازیکنان را در خصوص ابراز سخنان اهانت آمیز منع می کند.
براین اساس، بازیکن ملی پوش باشگاه لیورپول، بازی بعدی تیم ملی کشورش در رقابت های تحت هدایت یوفا را از دست خواهد داد.
بازی بعدی تیم ملی کرواسی در رقابت های انتخابی یورو 2020 است و در ماه مارس سال 2019 مقابل تیم ملی آذربایجان برگزار خواهد شد.
کروات ها با وجود پیروزی مقابل اسپانیا در لیگ ملت های اروپا، پس از پذیرفتن شکست مقابل انگلیس در بازی پایانی، با قرار گرفتن در قعر گروه A4 به لیگ پایین تر این تورنمنت تازه وارد، یعنی لیگ B سقوط کردند.
ورزشی**3991**2024

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قرارداد امری تا 2027 تمدید شد