نخستین شغل رسمی «آقای خاص» پس از ترک اولدترافورد


نخستین شغل رسمی «آقای خاص» پس از ترک اولدترافورد

تهران- ایرنا- «خوزه مورینیو» سرمربی برکنار شده تیم منچستریونایتد یک ماه پس از ترک اولدترافورد، صندلی داغ دیگری را این بار در قامت کارشناس تلویزیونی شبکه «بین اسپورت» برای پوشش باز های جام ملت های 2019 آسیا و لیگ برتر انگلیس، اِشغال کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز جمعه نوشت: مورینیو 55 ساله نخستین حضور رسمی خود در تلویزیون را برای کارشناسی 2 بازی هفته آینده از سری رقابت های جام ملت های آسیا و لیگ برتر انگلیس تجربه خواهد کرد؛ بازی هایی که به ترتیب بین تیم های عربستان سعودی و قطر در روز 17 ژانویه و آرسنال و چلسی که در روز 19 ژانویه برگزار می شود.
مشارکت آقای خاص با بین اسپورت در حالی رنگ و بوی رسمی به خود گرفته است که شایعات حاکی از ابراز تمایل باشگاه های بنفیکا پرتغال، اینترمیلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا برای بهره مند شدن از خدمات مرد پرتغالی است.
نتایج ناامید کننده مورینیو در کسوت سرمربی شیاطین سرخ، بالانشینان در الودترافورد را نسبت به اخراج وی و انتصاب «اوله گانر سولسشر» ستاره اسبق یونایتد ها به عنوان سرمربی موقت این تیم مجاب کرد.
با این وجود، مورینیو با اشاره صریح به عدم تمایلش برای پیگیری حرفه سرمربی گری در کشور زادگاهش، به امیدهای باشگاه بنفیکا به منظور به خدمت گرفتن وی پایان داد.
ورزشی**3991**2024

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید