به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛محمد بیرانوندی صبح جمعه در آیین کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی منطقه ماسور خرم آباد که با حضور استاندار لرستان، مدیرکل ورزش وجوانان لرستان وجمعی دیگر از مسئولین استانی برگزارشده بود ،اظهار کرد: زیرساختهای ورزشی یکی از مهمترین مطالبات منطقه ماسور است.

اوبااشاره به اینکه خودبنده متعلق به این منطقه هستم ،افزود: این دیار ورزشکاران قهرمانی همچون حامد امیری رادارد که سالیان سال است برروی ویلچر افتخارآفرینی می کند.

بیرانوندی تصریح کرد:به رغم پتانسیل های خوبی ک مردم منطقه جنوب شهرستان خرم آباد دررشته های مختلف ورزشی منجمله فوتبال، رزمی و... دارد ولی فضاهای ورزشی کافی نیست.

او اجرای این طرح را محبت دولتیان به مردم ماسور توصیف کرد ویادآوشد: بالاخره موفق شدیم با تلاشهای فراوان و با همت مسئولان ورزش این زمین را تغییر کاربری دهیم تا در فاز اول یک سالن توپی و چند منظوره دراینده نزدیک تحویل جوانان این منطقه دهیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سرگرم کردن جوانان به ورزش و تفریحات سالم می تواند، انرژی آنها رادرراه مثبت به کارگیری کند، گفت: امیداست مکانهای ورزشی دیگری مثل استخر، زمین فوتبال و سالنهای رزمی دربرنامه برای مردم منطقه باشد.