به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این سریال با مضمون شکار نازی‌ها و با تهیه کنندگی «جوردن پیل»، نویسنده و کارگردان برنده‌ی اسکار «برو بیرون» تولید می‌شود و برای کارگردانی سریال نیز آلفونسو گومز-رخون کارگردان «جنگ جریان» در حال مذاکره است.

پاچینو در کنار «لوگان لرمن» که پیش از این حضورش در سریال تأیید شده بود نقش‌آفرینی می‌کند. او با امضای قرارداد تا آخر هفته به آخرین ستاره‌ای تبدیل می‌شود که وارد عرصه‌ی سریال‌های تلویزیونی می‌شود. او در سال‌های گذشته در فیلم‌های تلویزیونی «پترنو» در مورد یک مربی فوتبال، «فیل اسپکتر» در مورد یک موسیقی‌دان متهم به قتل، «تو جک را نمی‌شناسی» فیلم بیوگرافیکال «جک کیورکیان» و در «فرشتگان در آمریکا» در نقش «روی کان» بازی کرده و برای دو اثر اخیر برنده‌ی جایزه‌ی امی شده بود.

سریال «شکار» آمازون ماجراهای گروهی از شکارچیان نازی را در سال ۱۹۷۷ نیویورک روایت می‌کند. آن‌ها کشف می‌کنند که صدها مقام عالی‌رتبه‌ی نازی در میان مردم شهر زندگی می‌کنند و در تلاشند تا «رایش چهارم» را در ایالات متحده به وجود آورند. گروه شکارچیان باید نقشه‌های نازی‌ها را خنثی و آنان را محاکمه کنند.

لرمن در این سریال نقش «جونا هایدل‌بام» را بازی می‌کند که وقتی مادربزرگش به طرز مشکوکی در آپارتمانش به قتل می‌رسد، و سرنخ‌های این جنایت را دنبال می‌کند به سازمان اسرارآمیزی به نام «شکار» بر‌می‌خورد که متشکل از افرادی است که در تلاشند قاتلین نازی را به سزای اعمالشان برسانند. پاچینو قرار است نقش مربی گروه را بازی کند.

سریال «شکار» براساس حوادث واقعی الهام گرفته شده توسط استودیوی «سونار اینترتینمنت» به تولید می‌رسد. این استودیو در حال مذاکره با شبکه‌ی دیگری بود، اما آمازون پیش‌قدم شد و در ماه می گذشته مستقیماً سفارش ساخت ۱۰ اپیزود را صادر کرد.