120 میلیون تومان لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد


120 میلیون تومان لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و پتو به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، سرهنگ 'علیرضا مرزبانی' در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب مبنی بر انتقال و جابه جایی مقدار زیادی کالای قاچاق توسط پنج دستگاه وانت نیسان، شناسایی قاچاقچیان و توقیف خودروهای آن ها در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با شناسایی محل تردد قاچاقچیان، تیمی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در مکان مورد نظر مستقر و در فرصت مناسب و با اقدامی ضربتی نسبت به توقیف هر پنج دستگاه خودروی نیسان اقدام کردند.
سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها، تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر و همچنین 100 تخته پتو کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: طبق نظر کارشناسان مربوطه، ارزش محموله قاچاق کشف شده به یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد.
وی ادامه داد: در این راستا رانندگان هر پنج دستگاه خودروی حامل بار قاچاق دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

** کشف بیش از 100 میلیون ریال چک پول تقلبی در سنقروکلیایی
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از کشف 207 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی در مجموع به مقدار 100 میلیون و 350 هزار ریال خبر داد.
سرهنگ 'غضبان احمدی فرد' اظهار داشت: این مقدار چک پول تقلبی طی 2 مرحله کشف و در این راستا سه نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی افزود: در مامورریت نخست، پلیس موفق به شناسایی 2 نفر شدند که سوار بر یک دستگاه خودرو در حال حمل چک پول تقلبی بودند که در عملیاتی ضربتی ماموران پلیس اقدام به دستگیری آن ها اقدام کردند.
سرهنگ احمدی فرد ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده تعداد 100 فقره چک پول تقلبی 500 هزار ریالی به ارزش 50 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: در ماموریت دوم و پس از اطلاع پلیس از اینکه فردی در منزل خود مقدار زیادی چک پول تقلبی نگهداری می کند پس از کسب مجوز قضائی از این مکان بازرسی کردند.
وی گفت: در بازرسی ماموران 107 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی در مجموع به مقدار 53 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد.
سرهنگ احمدی فرد در پایان گفت: پلیس با جدیت به مقابله با مجرمان پرداخته و اجازه نمی دهد فضای جامعه را ملتهب کنند.
7458/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان