دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد


دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان از فردا 22 دی ماه آغاز شده و تا روزهای پایانی هفته آتی ادامه دارد.

فریدون سنگچولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس میانگین دمای امروز هوای مشهد هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده که با افزایش تدریجی تا روز چهارشنبه آتی به 13 درجه می رسد.
وی کمینه دمای امشب هوای این شهر را نیز سه درجه زیر صفر اعلام و بیان کرد: کمینه دمای هوای مشهد در طول هفته آینده به بالای صفر رسیده و به میزان دو تا سه درجه افزایش می یابد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه همچنین به آغاز بارش باران که از چهارشنبه گذشته در این استان آغاز شد و امروز پایان یافت اشاره و بیان کرد: تا روزهای میانی هفته آتی جوی آرام برای خراسان رضوی پیش بینی می شود اما از روز دوشنبه آینده 24 دی ماه شاهد فعالیت سامانه بارشی در استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات رسیده بارش باران شب گذشته در 14 شهرستان خراسان رضوی گزارش و بیشترین آن در قوچان به میزان هفت میلیمتر ثبت شد. حجم بارش باران در مشهد نیز طی این مدت دو میلیمتر بود.
فریمان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای 16 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی همین از بجستان با سرعت 65 کیلومتر گزارش شد.
3027/1858

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان