مدیریت درست وضعیت معیشت مردم را بهبود می بخشد


مدیریت درست وضعیت معیشت مردم را بهبود می بخشد

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه وضع کنونی معیشت مردم قابل قبول نیست، گفت: مدیریت درست و اصولی می تواند وضعیت معیشت و رفاه مردم را بهبود ببخشد.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار داشت: کشور ایران از لحاظ منابع و ذخایر طبیعی، جزو کشورهای غنی جهان است و تنها مدیریت این منابع می تواند اقتصاد کشور را سرو سامان دهد.
وی ادامه داد: درحالی که تنها یک درصد از کل جمعیت جهان را داریم ولی هفت درصد ذخایر طبیعی جهان در اختیار ماست و بر این اساس باید روند مدیریت این ذخایر در راستای توسعه رفاه اجتماعی موثرتر باشد.
وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اضافه کرد: دستاوردهای خوبی از ابتدای انقلاب اسلامی در سایه نظام جمهوری به دست آورده ایم اما با توجه به فشار و تحریم های دشمنان، مسوولان باید هوشیارانه تر عمل کنند و اجازه ندهند مردم اذیت شوند.
امام جمعه مهاباد بیان کرد: هر قدر در یک جامعه، خدمت رسانی به فقرا و ضعفا بیشتر باشد آن جامعه زنده تر و دارای حیات بیشتر است و اگر این مساله از یک جامعه رخت بربندد و یا کمرنگ شود، آن جامعه تبدیل به جامعه ای مرده می شود.
وی همچنین با اشاره به پدیده قاچاق چوب طی چند ماه گذشته گفت: روند صعودی قاچاق انواع چوب های جنگلی در منطقه شمال غرب کشور موجب مرگ خاموش محیط زیست، منابع طبیعی به ویژه جنگل های زاگرس شده به طوری که در صورت ادامه این روند، طبیعت چشم نواز و بکر منطقه در آینده ای نزدیک با فاجعه زیست محیطی مواجه خواهد شد.
وی از مردم طبیعت دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش های خود را مبنی بر تخریب، تصرف و قطع غیرمجاز درختان، به شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان اطلاع دهند.
9903/6185/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان