هیچ انقلابی مردمی تر از انقلاب اسلامی ایران نیست


هیچ انقلابی مردمی تر از انقلاب اسلامی ایران نیست

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: هیچ انقلابی را در جهان مانند انقلاب اسلامی نمی توان یافت که مردم آن با رهبر و مسئولان خود نزدیک و صمیمی باشند.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی در جمع نمازگزاران جمعه این هفته آبیک تصریح کرد: اگرچه دشمنان قسم خورده این آب و خاک عزم خود را جزم کرده بودند تا ملت بزرگ ایران نتواند جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب خود را بگیرد اما به کوری چشم آنان امسال این مراسم باشکوه هرچه تمام تر در اقصی نقاط میهن اسلامی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود همه مشکلات پیش رو، عزت و عظمت خود را همچنان حفظ کرده، افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بداند که امروز ملت ایران راه خود را شناخته و در حفظ اعتلا و آبروی خود از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شهرستان آبیک پذیرای یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی استان، یعنی آبرسانی از سد طالقان است که با پیگیری های به عمل آمده و جهت تسریع در کار میزان اعتبارات این طرح از 6 هزار میلیارد به 10 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
به گفته وی، برای بهره برداری از پروژه آبرسانی سد طالقان به استان ضمن رایزنی با چند سرمایه‌گذار، عملیات لوله گذاری انتقال آب نیز آغاز شده است.
این مقام عالی استان همجنین به احداث تقاطع غیرهمسطح این شهر در بخش آزادراه و پیگیری های لازم با وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان آبیک، گفت: این موضوع به طور جدی از سوی اداره کل محیط زیست و اداره امور مالیاتی استان در خصوص تخصیص مالیات های لازم به منطقه در حال پیگیری است.
زاهدی در ادامه، ظرفیت های قابل توجه اشتغالزایی در شهرک های صنعتی یک و 2 کاسپین را یادآور شد و تصریح کرد: مشکلات این حوزه در نشست آینده هیات دولت با استانداران مطرح خواهد شد.
8054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس