خیال کی روش راحت شد : هدیه‌ های خدادادی برای مهاجمان تیم‌ملی ؛ این خط دفاع‌ها، آقای گل می‌سازند!


اگرچه از قبل هم ترس خاصی از عراق در بازی مقابل ایران نداشتم و مطمئن بودم که کی‌روش و شاگردانش به راحتی این تیم را از پیش رو برمی‌دارند اما تماشای بازی خام و ناشیانه بازیکنان عراق چقدر باعث آرامش خاطر بود. نوشته خیال کی روش راحت شد : هدیه‌ های خدادادی برای مهاجمان تیم‌ملی ؛ این خط دفاع‌ها، آقای گل می‌سازند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

خیال کی روش راحت شد : هدیه‌ های خدادادی برای مهاجمان تیم‌ملی ؛ این خط دفاع‌ها، آقای گل می‌سازند!

عملکرد ضعیف خط دفاع عراق و ویتنام در جام ملت های آسیا
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۸:۱۳
خیال کی روش راحت شد : هدیه‌ های خدادادی برای مهاجمان تیم‌ملی ؛ این خط دفاع‌ها، آقای گل می‌سازند!

اگرچه از قبل هم ترس خاصی از عراق در بازی مقابل ایران نداشتم و مطمئن بودم که کی‌روش و شاگردانش به راحتی این تیم را از پیش رو برمی‌دارند اما تماشای بازی خام و ناشیانه بازیکنان عراق چقدر باعث آرامش خاطر بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقیقه ۲۶ بازی عراق و ویتنام بود که حمله بازیکنان سرخ‌پوش به قلب دفاع جدی‌ترین رقیب ایران، یکی از زیباترین گل‌به‌خودی‌های تاریخ این رقابت‌ها را درپی داشت. تا به حال ندیده بودیم کسی به تیمش به حالت دریبل زیدانی گل بزند اما عطیه، مدافع میانی تیم‌ملی عراق زحمت این گل را کشید تا به صورت ناخواسته، دروازه خودی را بگشاید.

هرچند نمی‌شود و نباید روی یک گل، ساختار دفاعی عراق را در این رقابت‌ها کاملا زیر سوال ببریم اما گلی که سفیدپوشان همسایه دریافت کردند آنقدر بد و ابتدایی بود که واقعا شگفت‌زده شدیم. نه اینکه پیش از این بازی روی نظم دفاعی عراق حساب ویژه‌ای بازی کرده باشیم اما اشتباهات خط دفاعی عراق، چه در این صحنه و چه در دیگر صحنه‌های این بازی آنقدر فاحش بود که از حالا خیال‌مان برای بازی با این تیم راحت‌تر شود.

حقیقتش اگرچه از قبل هم ترس خاصی از عراق در بازی مقابل ایران نداشتم و مطمئن بودم که کی‌روش و شاگردانش به راحتی این تیم را از پیش رو برمی‌دارند اما تماشای بازی خام و ناشیانه بازیکنان عراق چقدر باعث آرامش خاطر بود.

عراق قبل از ورود به این رقابت‌ها با حاشیه دست و پنجه نرم می‌کرد. کاتانچ، سرمربی عراق، قبل از ورود به این جام توسط انواع و اقسام شایعه‌ها مورد حمله قرار گرفت مخصوصا اینکه تیمش را یک دلال ایرانی بسته. اینکه این قضیه صحت دارد یا نه اهمیتی ندارد. مهم میزان تخریبی است که چنین خبری روی تیم می‌گذارد. همین ترکیب اولیه تیم عراق، و نیمکت‌نشینی عجیب و غریب بازیکنانی مثل بشار رسن و همام طارق، شاید حکایت از دست کم گرفتن ویتنام داشت اما ذهن‌های هوادارانی که در شهرهای مختلف عراق مشغول تماشای این بازی بودند، احتمالا عین ذهن هواداران باشگاه‌های ایرانی کار می‌کند. آنها ترجیح می‌دهند به اولین شایعه بچسبند تا نخستین تحلیل!

گل دومی که عراق، خورد و همچنین گل اولی که وارد دروازه ویتنام شد، هم برای مهاجمان تیم‌ملی ایران و کارلوس کی‌روش هدیه‌ای خدادادی بود. از حالا باید منتظر بمانیم مقابل تیم‌هایی با این ساختار دفاعی آشفته، کدام بازیکن ایران در همان مرحله اول آقای گل می‌شود! طارمی باید حسابی کفش‌هایش را برق بیندازد. این خط دفاع‌ها، آقای گل می‌سازند!

فرهیختگان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه