فوتبال جهان| بایرن مونیخ برای خرید رابیو با بارسلونا وارد رقابت شد


فوتبال جهان| بایرن مونیخ برای خرید رابیو با بارسلونا وارد رقابت شد

فوتبال جهان - یک منبع نزدیک به هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از دست به کار شدن باواریایی‌ها برای جذب این بازیکن فرانسوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک منبع آگاه و نزدیک به آدرین رابیو که نامش فاش نشده است به شبکه ESPN اعلام کرد که باشگاه بایرن مونیخ برای خرید این بازیکن فرانسوی دست به کار شده است. این در حالیست که پیش از این از بارسلونا به عنوان اصلی‌ترین مشتری هافبک فرانسوی PSG یاد می‌شد.

رابیو که آخرین ماه‌های قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را سپری می‌کند، تا پایان ماه ژوئن با این تیم قرارداد دارد و طبق قوانین این اجازه را دارد که از ماه ژانویه با تیم‌های که مشتری او هستند وارد مذاکره شود.

پیش از این اعلام شده بود که بارسلونا با رابیو برای عقد قراردادی چهار ساله به توافق رسیده که طبق آن این بازیکن فرانسوی سالانه 10 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت و 10 میلیون دیگر هم برای وی پاداش در نظر گرفته شده است. با این حال به نظر می‌رسد که بارسلونا تمایل ندارد رقمی بیشتر از این را هزینه کند تا رابیو را شش ماه زودتر از پایان قراردادش به کاتالونیا ببرد.

طبق اعلام منبع نزیک به رابیو، اکنون بایرن مونیخ برای خرید رابیو تمایل نشان داده است و از آنجایی که این بازیکن 23 ساله هنوز خودش را به هیچ تیمی متعهد نکرده، ممکن است به جای بارسلونا از مونیخ سردرآورد.

این منبع اعلام کرده است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ترجیح می‌دهد در ماه ژانویه با رقمی پایین‌‌تر رابیو را بفروشد تا اینکه او را در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد و همین موضوع سبب شده است که بایرن مونیخ با بارسلونا برای جذب این بازیکن وارد رقابت شود. ظاهراً تعاریف کورنتین تولیسو و کینگسلی کومان،‌ دو بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ از رابیو سبب شده است که باواریایی‌ها به جذب او ترغیب شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر