استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهیدین شکوری دیدار کرد


استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهیدین شکوری دیدار کرد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان نهبندان با خانواده شهیدین سرافراز علیرضا و احمدرضا شکوری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی این دیدار شامگاه پنجشنبه در دومین روز سفر محمد صادق معتمدیان به نهبندان انجام شد.
شهید علیرضا شکوری سال 1361 به جبهه اعزام و در مبارزه با دشمنان دین و میهن در عملیات رمضان به شهادت رسید و پیکر پاکش مفقود شد تا اینکه پس از 14 سال در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید احمدرضا شکوری نیز سال 1363 در عملیات غرورآفرین خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و در زاهدان به خاک سپرده شد.
استاندار خراسان جنوبی عصر چهارشنبه در نخستین سفر شهرستانی خود وارد نهبندان شد و بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام شهر شوسف با ذکر فاتحه با آرمان‌های این شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.
معتمدیان همچنین در آغاز سفر سه روزه به شهرستان نهبندان با جانباز سرافراز 45 درصد محمد خدادادی در شهر شوسف دیدار و از وی تجلیل کرد.
دیدار با روسا و اعضای شوراهای اسلامی و نیز نخبگان و فرهیختگان شهرستان نهبندان از دیگر برنامه های نخستین روز سفر معتمدیان بود.
استاندار خراسان جنوبی در دومین روز سفرش به نهبندان از روستای هدف گردشگری دهسلم و پایگاه میراث طبیعی بیابان لوت و پروژه کمپ کویرنوردی در این روستا بازدید کرد.
معتمدیان با مردم روستای آتشکده و جمعی از معتمدین، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای اطراف آن دیدار و گفت و گو کرد و نیز در نشستی مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
همچنین استاندار خراسان جنوبی در بازدید از مجتمع آبرسانی شاهکوه نهبندان، بر لزوم تسریع در روند احداث این پروژه برای رفع مشکل کم آبی این منطقه تاکید کرد.
بازدید از معدن سنگ گرانیت گل پنبه ای سردشت در روستای لخشک و بازارچه دوکوهانه از دیگر برنامه های معتمدیان در دومین روز سفرش به نهبندان بود و نشست شورای اداری این شهرستان با حضور استاندار برگزار شد.
شهر نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه