دوجی اس 90 آغازگر راهی جدید در توسعه موبایل های ماژولار خواهد بود


دوجی اس 90 آغازگر راهی جدید در توسعه موبایل های ماژولار خواهد بود

گوشی دوجی اس 90 (DOOGEE S90) با طراحی ماژولار قرار است به زودی معرفی شود. این تلفن هوشمند با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود، احتمالا آغازگر راهی جدید در بازار محصولات ماژولار خواهد بود. این روزها، محصولات کمپانی دوجی از جمله گوشی های مقاوم آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. حالا نیز اطلاعات تازه‌ای در مورد... نوشته دوجی اس 90 آغازگر راهی...

گوشی دوجی اس 90 (DOOGEE S90) با طراحی ماژولار قرار است به زودی معرفی شود. این تلفن هوشمند با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود، احتمالا آغازگر راهی جدید در بازار محصولات ماژولار خواهد بود.

این روزها، محصولات کمپانی دوجی از جمله گوشی های مقاوم آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. حالا نیز اطلاعات تازه‌ای در مورد موبایل آینده این شرکت چینی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد آنها مشغول توسعه یک گوشی ماژولار و البته مقاوم به نام دوجی اس 90 هستند. مطابق با اطلاعات منتشرشده، کاربران می‌توانند ماژول‌های مختلف همچون باتری، دوربین تله فوتو، واکی تاکی دیجیتال، تقویت‌کننده صدا، پروژکتور و ماژول‌های دیگر را به صورت جداگانه به این گوشی متصل کنند. علاوه بر این، تعویض اجزای سخت افزاری برای بهبود عملکرد بخش‌های مختلف نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

دوجی اس 90 آغازگر راهی جدید در توسعه موبایل های ماژولار خواهد بود

پیش‌تر مشابه این طراحی را در گوشی های سری Moto Z هم دیده‌ایم. در موبایل جدید دوجی، 24 نقطه فلزی روی بخش پشتی وجود دارد که از طریق آن و به واسطه نیروی مغناطیسی، ماژول‌ها روی دستگاه سوار شده و اطلاعات از طریق این نقات فلزی منتقل می‌شوند. البته، این ماژول‌ها بخش‌های اصلی گوشی را تشکیل نداده و به نوعی برای بهبود عملکرد دستگاه اصلی به آن متصل می‌شوند.

همانند برخی از محصولات امروزی، دوجی S90 با نمایشگری با ناچ U شکل طراحی شده و از تراشه هلیو P60 مدیاتک قدرت می‌گیرد. یکی از نقاط قوت در طراحی این گوشی، امکان اتصال ماژول‌ها بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه است؛ در این صورت، در کسری از ثانیه می‌توانید یک یا چند ویژگی جدید به موبایل خود اضافه کنید.

دوجی اس 90 آغازگر راهی جدید در توسعه موبایل های ماژولار خواهد بود

هم‌اکنون دعوت‌نامه‌ها برای معرفی گوشی دوجی اس 90 ارسال شده و این گوشی قرار است در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) از طریق کیک استارتر معرفی شود. قیمت پایه، 299 دلار خواهد بود و افرادی که مایل به دریافت باندل مخصوص با سه ماژول باشند، باید 399 دلار پرداخت کنند.

عکس های دوجی اس 90

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه