مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویر


مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویر

سری جدید میان‌رده‌های سامسونگ به نام M دارای سه مدل M10، M20 و M30 است که اطلاعات مربوط به دو مدل اول به تازگی فاش شده است.

مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در سال ۲۰۱۸ میلادی FCC (کمیسیون ارتباطات آمریکا یک آژانس مستقل در دولت آمریکا است که اعضا این کمیسیون ۵ نفر هستند و همگی توسط رئیس جمهور این کشور انتخاب می‌شوند و از وظایف این آژانس می‌توان به نظارت بر رسانه‌ها، اینترنت، تلفن خانگی و همراه و مواردی از این دست اشاره کرد) اسنادی را منتشر کرد که خبر از ساخت گوشی گلکسی M10 می‌داد. حال همین اتفاق برای مدل M20 نیز رخ داده است.

سری M خانواده جدید شرکت سامسونگ است که شامل مدل‌های میان‌رده می‌شود. سامسونگ اعلام کرده که در سال ۲۰۱۸ با افت فروش مواجه شده است، این کاهش فروش سامسونگ می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما به نظر می‌رسد قیمت مناسب و رقابتی محصولات شرکت‌های چینی مانند هوآوی و شیائومی از دلایل اصلی این کاهش فروش باشند. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته تا محصولات میان‌رده جدید را با قیمت مناسب عرضه کند تا بتواند در نقاط مختلف جهان فروش خود را افزایش دهد و در بازار گوشی‌های میان‌رده به پیکار هوآوی و شیائومی برود.

مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویر

اما مدل گلکسی ام ۲۰ قرار است با صفحه نمایش IPS LCD به همراه ۶.۱۳ اینچ و رزولوشن احتمالی ۱۰۸۰× ۲۲۸۰ پیکسل معرفی شود که از نسبت ۱۹:۹ استفاده می‌کند. در این صفحه شاهد شکاف قطره آب (water drop) خواهیم بود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به بلوتوث ۵.۰ و ۲.۴ گیگاهرتز و وای‌فای اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۸.۸ × ۷۴.۵ × ۱۵۶.۴ میلی‌متر اعلام شده است. طبق اطلاعات به دست رسیده سامسونگ در این مدل از باتری EB-BG580ABN استفاده خواهد کرد که انتظار می‌رود ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد.

مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویر

به نظر نمی‌رسد شرکت کره‌ای برای این مدل حافظه رم بیش از ۳ گیگابایت در نظر بگیرد، در بخش حافظه داخلی نیز احتمالاً نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. M20 با رنگ‌های آبی و خاکستری تیره به بازار می‌آید. بر اساس اطلاعات یک بنچمارک، سامسونگ برنامه دارد در گوشی M20 از تراشه ساخت خود یعنی Exynos 7885 برای پردازنده گوشی استفاده کند، هرچند احتمال استفاده از تراشه Exynos 7904 نیز وجود دارد.

این مدل میان‌رده به سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو مجهز خواهد شد. در بخش دوربین شایعات از دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خبر می‌دهند که به ترتیب برای تصویر اصلی و جزئیات عمق میدان دید طراحی شده‌اند، دوربین سلفی نیز با سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. احتمال می‌رود M20 و M10 در رویداد MWC 2019 که در فوریه برگذار می‌شود، معرفی شوند.

مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویر

بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد

انتهای پیام/

مشخصات گوشی گلکسی M20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان