پادرا پلاس، جایگزین نیسان آبی می شود


پادرا پلاس، جایگزین نیسان آبی می شود

محمد زارع پور مدیر عامل شرکت زامیاد، با اشاره به رونمایی از وانت پادرا پلاس در سومین نمایشگاه خودرو تهران گفت: نسل جدید پادرا تا سه ماهه نخست سال 98 وارد بازار خواهد شد. به گفته وی، نیسان بخشی از استانداردهای مد نظر سازمان ملی استاندارد را پاس می کند، اما در صورتی که استانداردها اجازه تولید آن را ندهد از خط خارج خواهد شد. زارع پور ادامه داد: شرکت...

جزئیات خبر

پادرا پلاس، جایگزین نیسان آبی می شود

1397/10/20
پادرا پلاس، جایگزین نیسان آبی می شود

در حال حاضر تولید وانت پادرا بنزین سوز در زامیاد انجام می شود، اما پادرای جدید موسوم به «پادرا پلاس» در سه نمونه بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی تولید خواهد شد که جایگزینی برای نیسان آبی خواهد بود.

محمد زارع پور مدیر عامل شرکت زامیاد، با اشاره به رونمایی از وانت پادرا پلاس در سومین نمایشگاه خودرو تهران گفت: نسل جدید پادرا تا سه ماهه نخست سال 98 وارد بازار خواهد شد.
به گفته وی، نیسان بخشی از استانداردهای مد نظر سازمان ملی استاندارد را پاس می کند، اما در صورتی که استانداردها اجازه تولید آن را ندهد از خط خارج خواهد شد.
زارع پور ادامه داد: شرکت زامیاد با سابقه 55 ساله، از زیرساخت های خوبی برای تولید خودروهای تجاریوانت، پیکاپ، کامیون و کشنده برخوردار است.
وی افزود: شرکت زامیاد در نمایشگاه امسال کامیون تراکر AD380 را که جدیدترین کامیون یورو 5 می باشد برای اولین بار به نمایش گذاشته است.
پادرا پلاس، جایگزین نیسان آبی می شود
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : پرشین خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا