مادر قاتل در البرز از چوبه دار رهایی یافت


مادر قاتل در البرز از چوبه دار رهایی یافت

کرج - ایرنا - زنی در البرز که دختر خود را به قتل رسانده بود با تلاش مددجویان اجتماعی زندان فردیس استان البرز و گذشت همسر سابق و پدر مقتوله از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل زندان ها، این زن پنج سال پیش دختر خود را به قتل رساند و روزانه زندان شد.
طبق اظهارات پدر مقتوله، 20 سال پیش وی با این زن ازدواج می کند که حاصل ازدواج 2 دختر است که پس از پنج سال زندگی مشترک بر اثر اختلاف خانوادگی از هم جدا می شوند.
وی گفت: یکی از دختران نزد پدر و دیگری نزد مادر می ماند که مادر بنا به عللی پنج سال پیش دختر خود را به قتل می رساند و روانه زندان می شود.
به گفته وی ،دخالت خانواده همسر و عصبانیت زن خانواده سبب شد تا از هم جدا شوند.
سرانجام با تلاش مددکاران اجتماعی ندامتگاه فردیس و با این دلیل که قاتل دچار بیماری سرطان شده و تحت درمان است، رضایت پدر مقتوله و همسرسابق این مادر قاتل کسب شد.
کمیته صلح و سازش استان البرز سال 1396 تشکیل شد که از پارسال تاکنون به همت این کمیته و دایره مددکاری اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مشارکت شورای حل اختلاف مستقر در زندان ها 17نفر رضایت قطعی کسب شده و 6نفر هم در مرحله نهایی شدن رضایت قطعی شاکی در پرونده قصاص هستند .
7413/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403