گوشواره یکی از زیورآلات زیبا و دوست داشتنی است که جذابیت خاصی به فرد می بخشد، همانگونه که می دانید در سال های اخیر گوشواره ها با تنوع بسیار بالایی مورد استفاده قرار می گیرند که می توان انواع مدل گوشواره میخی، گوشواره نگینی، گوشواره آویز، انواع مدل گوشواره بخیه و… از محبوب ترین گوشواره های دخترانه و زنانه می باشند که انتخاب هر یک از آنها کاملا سلیقه ایی است.

مدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقره

۲۰ مدل گوشواره بخیه ای زیبا و خاص با طرح های شیک

انواع مختلف گوشواره، پابند، دستبند، گردنبند و… را می توان رایج ترین مدل های زیورآلات دانست که دارای تنوع بالایی نیز هستند و می توانند زینت بخش شما عزیزان باشند که در مطالب قبلی به معرفی هر یک از آنها پرداخت هایم. حال قصد داریم شما عزیزان را با انواع مدل گوشواره بخیه ای شیک و زیبا آشنا نماییم که این مدل یکی از جدیدترین و به روزترین مدل های گوشواره دخترانه و زنانه محسوب می گردد. عکس های زیر نمونه های زیبایی از گوشواره های بخیه ای را نشان می دهند.

مدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقره مدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقره

همانطور که مشاهده نمودید انواع گوشواره بخیه دارای زنجیر طریف و نسبتا بلندی هستند که می توان برای گوش هایی با یک سوراخ و یا دو و حتی سه سوراخ از آنها استفاده نمود.این مدل گوشواره را می توان در منزل نیز تهیه نمود و از داشتن یک گوشواره دست ساز بخیه ایی زیبا و خاص لذت برد. در ادامه بیشتر با مدل های گوشواره دخترانه و زنانه با طرح بخیه آشنا خواهید شد.

مدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقرهمدل گوشواره بخیه ای جدید و شیک دخترانه طلا و نقره

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای مدل های متنوع و بسیار زیبای انواع گوشواره بخیه لذت برده باشید، از همه شما علاقه مندان به زیور آلات خاص و دوست داشتنی دعوت می نماییم از دیگر مطالب مجله ما دیدن نموده و بعد از مشاهده مدل های متنوع و زیبا بهترین ها را انتخاب و تهیه نمایید.