بعد از عملیات کربلای 5 سرنوشت جنگ تغییر کرد


بعد از عملیات کربلای 5 سرنوشت جنگ تغییر کرد

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: امروز سالروز آغاز عملیات کربلای 5 است. همه بدانند که بعد از انجام عملیات کربلای 5 سرنوشت جنگ تغییر کرد.

بعد از عملیات کربلای 5 سرنوشت جنگ تغییر کرد
به گزارش فانوس، سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا صبح امروز در دومین روز از برگزاری دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس که در سالن شهید فهمیده مجتمع ۵ آذر، برگزار شد، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به شرکت کنندگان در این برنامه گفت: ما با شهدا وعده دادیم تا در مسیر سربازی و مردم‌داری و ولایت مداری خود بمانم و به آن ادامه دهیم.

وی ادامه داد: امروز سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ است؛ همه بدانند که بعد از انجام عملیات کربلای ۵ و فتح فاو، سرنوشت جنگ تغییر کرد. به همین دلیل بعد از این عملیات‌ها آمریکا و هم پیمانانش تصمیم گرفتند و گفتند که باید به ایران امتیاز دهیم و قطعنامه امضا شد.

رحیم صفوی درباره لزوم همراهی نیرو‌های سیاسی و عملیاتی عنوان کرد: کاش در دوران جنگ بازوی سیاسی و عملیاتی با هم حرکت می‌کردند. سیاست مداران باید از پیروزی‌های نظامی استفاده کنند. امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و برخی در داخل و خارج در تلاش هستند تا این سال‌ها به خوبی برای مردم بیان نشود. درحالی که بیش از نیمی از نسل ما بعد از جنگ به دنیا آمده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)