بازگشت کلی مارسل برای نوشتن فیلمنامه فیلم Venom 2 تایید شد


بازگشت کلی مارسل برای نوشتن فیلمنامه فیلم Venom 2 تایید شد

سایت ورایتی با انتشار گزارشی اعلام کرد که کلی مارسل در تجدید همکاری با استودیو سونی، برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Venom 2 باز می‌گردد. در ماه اخیر، استودیو سونی با رضایت از عملکرد مساعد فیلم Venom در باکس آفیس جهانی، ساخت دنباله‌ی این فیلم را رسما تایید کرد. حال به نقل از سایت ورایتی، این استودیو با تایید تجدید همکاری با کلی مارسل، به صورت رسمی...

سایت ورایتی با انتشار گزارشی اعلام کرد که کلی مارسل در تجدید همکاری با استودیو سونی، برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Venom 2 باز می‌گردد.

در ماه اخیر، استودیو سونی با رضایت از عملکرد مساعد فیلم Venom در باکس آفیس جهانی، ساخت دنباله‌ی این فیلم را رسما تایید کرد. حال به نقل از سایت ورایتی، این استودیو با تایید تجدید همکاری با کلی مارسل، به صورت رسمی کار ساخت فیلم بعدی Venomرا آغاز کرده است. این فیلم توانست بدون وجود رد پایی از مرد عنکبوتی و با کنار زدن نقد‌های منفی، به موفقیت خوبی در باک آفیس جهانی دست یابد. فروش 850 میلیون دلاری Venom بی چون و چرا ساخت دنباله‌ای برای آن را ضمانت کرد. استودیو سونی همچنین در مسیر گسترش جهان ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی، تصمیم به ساخت فیلم‌های فرعی متعددی براساس شخصیت‌های دنیای این ابر قهرمان گرفته است که در این میان می‌توان به فیلم Morbius، با بازی جرد لتو اشاره داشت. سونی به تازگی دو تاریخ احتمالی، یکی برای فیلم موربیوس ودیگری برای دنباله‌ای نامعلوم و بدون عنوان را در سال 2020 اعلام کرده است.

کلی مارسل که در اواخر پروسه‌ی ساخت فیلم Venom به جمع نویسندگان این فیلم پیوسته بود، این بار در جایگاه سرپرست نویسندگان و تهیه کننده‌ی اجرایی، به تجدید همکاری با استودیو سونی در ساخت فیلم 2 Venom خواهد پرداخت. کلی مارسل (Kelly Marcel) فیلم‌نامه نویس و بازیگر انگلیسی، نوشتن فیلم‌نامه‌ی آثاری همچون فیلم Fifty Shades of Grey و فیلم Saving Mr. Banks را در کارنامه‌ی هنری خود به ثبت رسانده است. اخیرا، وی در نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Cruella با بازی اما استون نیز همکاری داشته است. می‌توان گفت که با حضور دوباره‌ی مارسل در میان نویسندگان، تم فیلم Venom 2 تا حدی مشابه‌ی تم قسمت اولیه‌ی این مجموعه خواهد بود.

خبر تجدید حضور کلی مارسل در جمع نویسندگان تقریبا اولین خبر رسمی حول فیلم 2 Venom محسوب می‌شود. هنوز جزییات کاملی از داستان دنباله‌ی این فیلم منتشر نشده است اما به قطعیت می‌توان گفت که شرور اصلی داستان این بار کارناژ، با بازی وودی هارلسون خواهد بود.

در دنباله‌ی این فیلم، بازگشت تام هاردی در نقش شخصیت ونوم، «ویل میشل ویلیامز» (will Michelle Williams) در نقش ان ویینگ و «وودی هارلسون» (Woody Harrelson) در نقش «کارناژ» (Carnage) را شاهد خواهیم بود. روبن فلیشر، کارگردان قسمت اول Venom، به دلیل آغاز ساخت همزمان فیلم Zombieland 2، در دنباله‌ی این فیلم حضور نخواهد داشت. استودیو سونی تمایل زیادی به سرعت بخشیدن در پروسه فیلم‌برداری 2 Venom دارد اما روبن فلیشر تا اکتبر سال جاری درگیر فیلم زامبی لند 2 خواهد بود. از طرفی هم حضور کارگردانی جدید در فیلم، تغییرات زیادی را در آن به دنبال خواهد داشت. البته هنوز هم می‌توان به بازگشت فلیشر برای کارگردانی فیلم Venom 2 امید داشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازگشت کلی مارسل برای نوشتن فیلمنامه فیلم Venom 2 تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403