معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید


رسانه کلیک – اپلیکیشن های متعددی برای آیپد پرو ساخته شده که هر کدام در زمینه خاصی فعالیت می کنند. در این مطلب شما را با حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو آشنا می کنیم. ده ها نرم افزار حرفه ای برای آی او اس، در عکاسی، هنر، طراحی گرافیک، خوشنویسی، نوشتن و پروژه های ویرایش ویدیو […] نوشته معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب...

رسانه کلیک – اپلیکیشن های متعددی برای آیپد پرو ساخته شده که هر کدام در زمینه خاصی فعالیت می کنند. در این مطلب شما را با حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو آشنا می کنیم.

ده ها نرم افزار حرفه ای برای آی او اس، در عکاسی، هنر، طراحی گرافیک، خوشنویسی، نوشتن و پروژه های ویرایش ویدیو به شما کمک می کنند. ما بهترین گزینه های موجود را در این مطلب برایتان قرار داده ایم. با معرفی حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو همراه ما باشید.

Procreate

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

Procreate یکی از حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو بوده که با قیمت 10 در مارکت اپل حضور دارد. نصب این برنامه برای هر کاربر آی پد پرو، خواه خلاق باشد یا نه، ضروری است. پس از نصب نرم افزار می توانید با استفاده از قلم اپل و قالب های موجود کار خود را آغاز کنید. فقط ایجاد برخی الگوها و ویرایش قالب ها، خلاقیت شما را شکوفا خواهد کرد (بازیابی یادداشت‌های پاک شده از آیفون یا آی پد).

اما اگر شما یک طراح یا یک هنرمند هستید، Procreate یک دنیای کاملا جدید را به روی شما باز می کند. شما می توانید از این برنامه برای طراحی، نقاشی، خوشنویسی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

رابط کاربری Procreate از برنامه های دسکتاپ مانند فتوشاپ الهام گرفته است، اما در قالب صفحه لمسی به کاربر ارائه می شود، بنابراین شما می توانید اسلایدر های بصری و پانل های کشویی را در اطراف بوم پیدا کنید. از یکی از 100 براش موجود استفاده کنید تا حس کار با قلم واقعی در آی پد را تجربه نمایید.

درست مانند فتوشاپ، حتی می توانید قلم‌موی اختصاصی خود را ایجاد کنید. در این نرم افزار، شما به لایه های مختلف، حالت های ترکیبی، ماسک ها و پشتیبانی کامل PSD دسترسی دارید.

Affinity Designer

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

یکی دیگر از حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو که طرفداران زیادی دارد، Affinity Designer Adobe Illustrator است. این برنامه یک محیط طراحی بر روی آی پد را در اختیار شما قرار می دهد. همه چیزهایی که از یک نرم افزار طراحی گرافیک انتظار دارید در اینجا موجود است.

کافی است، شروع طراحی کنید و سپس آن را به خطوط و اشکال تبدیل کنید. حالا شما کنترل دقیقی بر روی هر شکل در طراحی دارید. هنگامی که چارچوبی را در اختیار دارید، می توانید هر زمان که مایل باشید، شروع به رنگ آمیزی کنید. در این برنامه بیش از صد برس وجود دارد.

این برنامه همچنین از ابزار تایپوگرافی حرفه ای پشتیبانی می کند. اگر شما بر روی یک لوگو کار می کنید، به راحتی می توانید حرفی را انتخاب کرده و همچنین شروع به تغییر طراحی آن کنید. پس از اتمام کار، می توانید طرح را در فرمت های PSD، EPS، SVG، JPEG یا PNG ذخیره نمایید.

Affinity Photo

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

Affinity Photo یک ابزار ویرایش عکس حرفه ای برای آی پد است. بدون توجه به مهارت هایی که در این زمینه دارید، Affinity Photo درست در جریان کاری شما قرار دارد. شما می توانید از آن برای روتوش سریع عکس ها استفاده کنید، اصلاح رنگ انجام دهید، یا با استفاده از لایه های مختلف، با یک ویرایش پیچیده کارتان را شروع کنید.

اگر در Mac از فتوشاپ استفاده کرده اید، می توانید عکس های جذاب را به راحتی انتخاب کنید. این نرم افزار از فهرست اصطلاحات و طراحی زبان پیروی می کند، اما آن را برای رابط صفحه لمسی سازگار می کند. شما همچنین، ابزار و لایه های پانل را در هر دو طرف بوم پیدا خواهید کرد.

Affinity Photo از پردازشگر شگفت انگیز آی پد پرو استفاده می کند تا به شما امکانی را بدهد که مک بوک قادر به انجام آن در فتوشاپ نیست. حتی زمانی که تصاویر RAW که ده ها لایه دارند را باز کرده اید، هیچ تاخیری وجود ندارد. این برنامه از لایه های نامحدود پشتیبانی می کند ( 13 برنامه کاربردی که بلافاصله بعد از عوض کردن ویندوز باید آنها را نصب کنید).

با استفاده از قلم اپل، شما می توانید انتخاب های فوق العاده دقیق روی عکس ها داشته باشید. همه چیزهایی که شما از یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای انتظار دارید اینجاست؛ از کاهش نویز، برس، اصلاح لنز، لایه های تنظیم گرفته تا ابزار پچ، کلون، ماسک، تاری و غیره. Affinity Photo رتبه سوم لیست حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو را از آن خود کرده است.

LumaFusion

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

LumaFusion یکی از حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو برای ویرایش ویدیو است. این برنامه یک استودیوی ویرایش ویدیویی چند سطحی را در آی پد و در در سطح حرفه ای برایتان فراهم می کند.

این نرم افزار قدرتمند با استفاده از پردازشگر شش هسته ای در آی پد پرو، به شما اجازه می دهد تا فیلم های خود را ویرایش کنید. رابط کاربری LumaFusion، شبیه به برنامه های ویرایش ویدئو مانند Final Cut Pro است، اما برای صفحه نمایش اپل سازگار شده است.

شما می توانید ویدیو را در گوشه سمت راست بالا در حالت پیش نمایش مشاهده کنید و ویدئوها و صداهای موردنیاز خود را از قسمت سمت چپ صفحه وارد کرده و آنها را سازماندهی کنید. قسمت پایین نیز همان بخشی است که اتفاقات خارق العاده ای در آن می افتد.

در اینجا شما یک ویرایشگر چند لبه ای کاملا برجسته را خواهید یافت. کافی است یک فایل ویدیویی را در این ناحیه درگ کرده و رها کنید و از انگشتان خود برای حرکت آن استفاده نمایید. شما همچنین می توانید ویدیو را انتخاب کرده و بلافاصله آن را کات کنید. هنگامی که مسیر خود را تعیین کردید، از جلوه های انتقال استفاده کنید و اقدام به افزودن صدای پس زمینه نمایید و در نهایت ویدیو را ذخیره کنید.

Ferrite Recording Studio

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

شما می توانید از این برنامه برای ضبط مصاحبه ها و حتی ویرایش پادکست ها استفاده کنید. کار با فریت ساده است، کافی است برای شروع ضبط روی دکمه میکروفون ضربه بزنید. هنگامی که به نمای ویرایش می روید، خواهید دید که گزینه های ویرایش چقدر پیچیده هستند. شما می توانید فایل های صوتی را بر روی یک ویرایشگر قرار داده و از ابزار خودکار فریت برای سرعت بخشیدن به صوت خود استفاده کنید.

شما همچنین می توانید حجم بالا یا پایین صدا را به صورت خودکار تنظیم کنید، نویزها را کاهش دهید و بسیاری موارد دیگر را تنظیم نمایید. به علاوه، اگر شما یک سبک ویرایش خاص دارید، می توانید تمام پارامترها را همانطور که دوست دارید تنظیم کنید و آن را به یک قالب تبدیل نمایید.

Microsoft Office Suite

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان، بهره وری در اسناد آفیس معنا شده است. اگر شما نیاز به همکاری با همکاران خود با استفاده از یک سند ورد یا اکسل دارید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید که می توانید از طریق آی پد پرو خودتان این کار را انجام دهید.

با اکانت Office 365 خود وارد شوید تا اسناد به اشتراک گذاشته شده خود را مشاهده کنید. همه گزینه های قالب بندی، خروجی و… را در این برنامه پیدا خواهید کرد.

Pixelmator

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

اگر از ویژگی های تنظیم شده در Affinity Photo کمی ناراحت هستید، کافی است Pixelmator را امتحان کنید. Pixelmator یک ویرایشگر کامل تصویر است که در لیست حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو حضور دارد. این نرم افزار، ابزار پیشرفته تصاویر، نقاشی و ویژگی های طراحی گرافیک را دارا است.

به عنوان مثال، Pixelmator باز کردن فایل های بزرگ RAW را آسان می کند. سپس شما می توانید از ابزارهایی برای تصحیح و رتوش تصویر استفاده کنید و آنها را ویرایش کنید. این ابزار طراحی گرافیک به شما کمک می کند تا متن تلطیف شده بر روی تصویر اضافه کنید و حتی می توانید با استفاده از قلم اپل به رنگ کردن قسمت های مختلف تصویر بپردازید (بهترین برنامه های رایگان ویندوز در سال 2018).

BeatMaker 3

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

با استفاده از این نرم افزار شما به 128 بانک 128 پد دسترسی خواهید داشت که می توانید از طریق آنها اقدام به ضبط، ویرایش، ریز کردن، جمع آوری و نمونه برداری از محتوای خود نمایید.

Scrivener

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

Scrivener، همان چیزی است که متخصصان برای نوشتن کتاب خود استفاده می کنند. این یک برنامه همه جانبه است که برای تحقیق، یادداشت ها، نوشتن و ویرایش، به شما کمک می کند. حال شما می توانید یک محیط عالی برای نوشتن در آی پد را در اختیار داشته باشید. شما می توانید اسناد پیش نویس یا اسناد ورد را در برنامه باز کنید و فقط شروع به نوشتن نمایید.

PDF Expert

معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که حتما باید روی آیپد پرو نصب کنید

در دنیای کسب و کار، فایل های PDF برای تبادل اطلاعات ترجیح داده می شوند. این باعث می شود PDF Expert یک برنامه ضروری برای کاربران آی پد باشد. PDF Expert یکی از بزرگترینمشکلات استفاده از فایل های PDF را ساده می کند. شما می توانید به سرعت یک فایل PDF را باز کنید، آن را ویرایش کرده به آن متن را اضافه یا حذف کنید، آن را امضا کنید، و فقط در چند ثانیه آن را ارسال نمایید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد فایل های PDF را در سیستم عامل آی او اس تنها در یک برنامه مدیریت کنید.

نظر شما در رابطه با حرفه‌ای ترین اپلیکیشن های آیپد پرو که در این مطلب معرفی کردیم، چیست؟

Source: makeuseof

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری