شناسایی و مسدودسازی 460 سایت فیشینگ توسط واحد امنیت شاپرک از ابتدای مردادماه امسال


شاپرک، از ابتدای مردادماه حدود 60 سایت را بر اساس گزارش‌های دریافتی و حدود 400 سایت فیشینگ را با استفاده از زیرساخت فراهم‌شده در مرکز عملیات امنیت سلسله مراتبی شاپرک شناسایی و مسدود کرده است. به گزارش فاوانیوز به نقل از راه پرداخت، به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، فیشینگ یکی از متداول‌ترین کلاه‌برداری‌ها و سوءاستفاده‌ها از کم‌اطلاعی یا بی‌توجهی...

شناسایی و مسدودسازی 460 سایت فیشینگ توسط واحد امنیت شاپرک از ابتدای مردادماه امسال
شاپرک، از ابتدای مردادماه حدود ۶۰ سایت را بر اساس گزارش‌های دریافتی و حدود ۴۰۰ سایت فیشینگ را با استفاده از زیرساخت فراهم‌شده در مرکز عملیات امنیت سلسله مراتبی شاپرک شناسایی و مسدود کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از راه پرداخت، به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، فیشینگ یکی از متداول‌ترین کلاه‌برداری‌ها و سوءاستفاده‌ها از کم‌اطلاعی یا بی‌توجهی کاربران درگاه‌های پرداخت اینترنتی است که بنا بر گزارش‌های موجود همواره قربانیان زیادی از میان این کاربران می‌گیرد.
بر همین اساس واحد امنیت شرکت شاپرک با هدف افزایش امنیت و کاهش تعداد قربانیان حملات فیشینگ، شناسایی و اقدام برای مسدودسازی آنها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و موفق شده است با استفاده از این روش‌ها طی ۶ ماه گذشته بیش از ۴۶۰ سایت فیشینگ درگاه‌های پرداخت اینترنتی را شناسایی و اقدامات لازم را برای غیر فعال‌سازی آن‌ها انجام دهد.
از میان این تعداد، حدود ۶۰ سایت بر اساس گزارش‌های دریافتی از منابع مختلف و نیز حدود ۴۰۰ سایت فیشینگ را با استفاده از زیرساخت فراهم‌شده در مرکز عملیات امنیت سلسله مراتبی شاپرک شناسایی و مسدود و غیرفعال کرده است. این زیرساخت به شاپرک امکان می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن و پیش از آنکه تعداد قابل‌توجهی از کاربران در دام این صفحات جعلی گرفتار شوند، آن را شناسایی کرده و علیه آن اقدام لازم صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟