واکنش کارگردان بازی The Last of Us به موضوع تقلید پوستر فیلم What Still Remains


واکنش کارگردان بازی The Last of Us به موضوع تقلید پوستر فیلم What Still Remains

کارگردان بازی The Last of Us و مدیر ارشد استودیوی «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) به حواشی حول محور تقلید پوستر فیلم What Still Remains از پوستر این بازی، پاسخ داده است. کاربر توئیتر Rob Trench اخیراً در توئیتر به نمایش شباهت‌های کاملاً واضح و غیر قابل انکار پوستر فیلم What Still Remains به پوستر معروف بازی The Last of Us پرداخته که از یک الهام‌گیری...

کارگردان بازی The Last of Us و مدیر ارشد استودیوی «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) به حواشی حول محور تقلید پوستر فیلم What Still Remains از پوستر این بازی، پاسخ داده است.

کاربر توئیتر Rob Trench اخیراً در توئیتر به نمایش شباهت‌های کاملاً واضح و غیر قابل انکار پوستر فیلم What Still Remains به پوستر معروف بازی The Last of Us پرداخته که از یک الهام‌گیری فراتر رفته است. این پوستر طی چند وقت اخیر بین کاربران فضای مجازی دست به دست شده است اما باید اشاره کرد که دیگر چنین پوستری در صفحه‌ی نت‌فلیکس این فیلم موجود نیست و حذف شده است.

واکنش کارگردان بازی The Last of Us به موضوع تقلید پوستر فیلم What Still Remains واکنش کارگردان بازی The Last of Us به موضوع تقلید پوستر فیلم What Still Remains

حال کارگردان بازی The Last of Us یعنی «نیل دراکمن» (Neil Druckman) به جمع کاربران پیوسته و طی توئیت جدیدی با طنز راجع به این شباهت چنین گفته است:

صبر کنید… این واقعیت داره؟ ?

— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) January 6, 2019

به‌جز پوستر، باید دید که محتوای فیلم What Still Remains نیز شباهتی با The Last of Us دارد که همان‌طور که می‌توان حدس زد، جواب مثبت است. با مراجعه به بخش نظرات تریلر رسمی این فیلم در یوتیوب که چند ماه قبل منتشر شده بود، می‌توان دید که از آن موقع نیز کاربران نسبت به این شباهت بازخورد داشته‌اند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
واکنش کارگردان بازی The Last of Us به موضوع تقلید پوستر فیلم What Still Remains

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!