صالحی‌امیری: از روزی که آمدم تصمیم گرفتم حاشیه نداشته باشم / اساسنامه وحی نیست که نشود آن را تغییر داد


صالحی‌امیری: از روزی که آمدم تصمیم گرفتم حاشیه نداشته باشم /  اساسنامه وحی نیست که نشود آن را تغییر داد

رییس کمیته ملی المپیک معتقد است که اساسنامه یک لباس است بر تن یک ساختار و وحی نیست که قابل تغییر نباشد.

رییس کمیته ملی المپیک معتقد است که اساسنامه یک لباس است بر تن یک ساختار و وحی نیست که قابل تغییر نباشد.

اساسنامه وحی نیست که قابل تغییر نباشد

به گزارش ایلنا، در حالی که چند روز دیگر ریاست رضا صالحی امیری در کمیته ملی المپیک یک ساله می شود و اتفاقا در همان روز هم مجمع عمومی این کمیته نیز برگزار می شود،‌ برخی حواشی پیرامون تصویب اساسنامه جدید وجود دارد.

بعد از روی کار آمدن صالحی امیری، او اصلاح اساسنامه قبلی را در دستور کار قرار داد و حالا بعد از تصویب در هیات اجرایی قرار است اساسنامه جدید در مجمع عمومی هم ارائه و تصویب شود.

برخی بندهای جدید در این اساسنامه از جمله انتصابی شدن دبیرکل و خزانه دار باعث ایجاد حاشیه برای رییس کم حاشیه کمیته ملی المپیک شده است.

رضا صالحی امیری امروز در حاشیه کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران به حاشیه پاسخ داد و گفت: از روز اولی که من آمده‌ام تصمیم گرفتم وارد حاشیه نشوم. این در حالیست که یک عده علاقه‌مند به حاشیه هستند و دوست دارند در مسیر آن حرکت کنند. هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک آنقدر کار در ورزش دارند که فرصت پرداختن به حاشیه‌ نیست. مجمع به عنوان یک حرکت قانونی در روز 25 دی برگزار می‌شود. درخصوص اساسنامه هم باید بگویم که اساسنامه یک لباس است بر تن یک ساختار و وحی نیست که قابل تغییر نباشد.

وی در ادامه هم با ماجرای انتصابی شدن دبیرکل و خزانه دار اشاره کرد و افزود: یک مورد انتخاب دبیرکل و خزانه دار به پیشنهاد رییس و تایید آن توسط هیات اجرایی یا مجمع را داریم. این هم مسئله ای است که ۱۸۰ کشور در دنیا همین کار را می کنند و مسیر کاملا قانونی است. همچنین اختیارات رییس و سرپرست کاروان هم تکمیل می شود در نهایت هم اساسنامه روی سایت قرار می دهیم.

در بخش دیگری هم رییس کمیته ملی المپیک به ماجرای اختلاف احسان حدادی و فدراسیون دوومیدانی و جلسات مشترک اخیر در کمیته اشاره داشت و گفت: ما جلسه مشترکی با حدادی و کیهانی داشته‌ایم، باز هم این جلسه را خواهیم داشت. هر کسی اختیار با خودش است که چه صحبت‌هایی مطرح کند اما هر وقت به نتیجه رسیدیم اعلام می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن