علاقه‌مندی اپل به سنسورهای دوربین سه بعدی سونی


علاقه‌مندی اپل به سنسورهای دوربین سه بعدی سونی

ایتنا- منابع مختلف خبری اعلام کردند که شرکت اپل به حسگرهای دوربین سه بعدی سونی علاقه‌مند شده است و این احتمال وجود دارد که در محصولات بعدی اپل شاهد مدل‌های مشابه این سنسور باشیم.

شرکت اپل در پی کاهش فروش شدیدی که اخیرا تجربه کرد، تصمیمات جدید و نوینی برای آینده گوشی‌های آیفون گرفته است و قصد دارد که فناوری این گوشی‌ها را به بهترین شکل ممکن ارتقاء دهد.
در همین راستا، این شرکت قصد دارد که نسل جدید گوشی‌های آیفون را نسبت به مدل‌های قبلی بهتر کند تا کاربران بیشتری به سمت این گوشی‌ها جلب و جذب نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، اپل اخیرا علاقه خود را به سنسورهای دوربین سه بعدی سونی نشان داده است. گزارش‌های مختلفی در مورد این ابراز علاقه منتشر شده است و نشان می‌دهد که اپل قصد دارد که در محصولات بعدی خود از این سنسور استفاده کند.
شرکت سونی هم اخیرا ادعا کرد که می‌خواهد تعداد سنسورهای دوربین سه بعدی را افزایش دهد

ساتوشی یوشیهارا، رییس بخش سنسور شرکت سونی، اظهار داشت: «دوربین‌ها باعث شدند که در عرضه عکس و تصویر تحولی عظیم به وجود بیاید و بر اساس پیش‌بینی‌ها و انتظاراتی که ما از بازار آینده داریم، حدس می‌زنیم که این تحول در عرضه سنسورهای سه‌بعدی هم به وجود بیاید.
سرعت این تحول به میزان درخواست و مشتریان بستگی دارد ولی تصمیم ما این است که این سنسورها را به سایر دستگاه‌های خود تعمیم دهیم.»
علاقه‌مندی اپل به سنسورهای دوربین سه بعدی سونی

هنوز به طور کامل و دقیق مشخص نشده است که شرکت اپل قصد دارد که با استفاده از این سنسورهای سه بعدی چه کاری انجام دهد و چه مقصدی را مشخصا دنبال می‌کند، ولی متخصصان مختلفی که در حوزه فناوری روز کار می‌کنند، در این زمینه نظراتی ارائه کردند.

برخی از کارشناسان بر این باور هستند که این سنسور حساس سه‌بعدی در راستای سیستم‌های تشخیص و شناسایی چهره به کار خواهد رفت.
برخی دیگر هم معتقد هستند که این سنسور با قرارگیری روی دوربین جلو، به بهینه‌سازی مسئله شبیه‌سازی افکت‌ها کمک خواهد نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی