نتانیاهو؛ جنایتکاری حرفه‌ای و بزدل


نتانیاهو؛ جنایتکاری حرفه‌ای و بزدل

احزاب و شخصیت‌های اسرائیلی، نتانیاهو را جنایتکار، بزدل و قانون شکن می‌نامند.

نتانیاهو؛ جنایتکاری حرفه‌ای و بزدلبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی الشرق ، احزاب و شخصیت های اسرائیلی ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را جنایتکار، بزدل و قانون شکن می نامند. مخالفان نتانیاهو تبلیغات شدیدی را علیه وی به راه انداخته اند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت" شماری از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و سران گروه های مختلف در اسرائیل ، نتانیاهو را یک جنایتکار حرفه ای توصیف کرده اند."
این روزنامه به نقل از یائیر لاپید رئیس حزب "آینده" نوشت :" نتانیاهو باید از مشاور حقوقی کابینه بخواهد نتایج تحقیقات فساد از وی را در سریعترین زمان ممکن منتشر کند."
"شلی یحیموویچ" از دیگر اعضای کنست از حزب کار گفته است " سخنان نتانیاهو بیانگر دقیق اوضاع و شرایط اوست که اتهامات کیفری گریبانگیرش شد و بسیار خطرناک است که سرنوشت اسرائیل در اختیار چنین فردی قرار گیرد."
تماز زیدنبرگ رئیس حزب میرتس نیز گفت " نتانیاهو خوب سخن می گوید و می خندد ولی همزمان مشاور حقوقی کابینه را تهدید می کند که کیفرخواست اتهامات وی را منتشر نکند و به نظر می رسد نتانیاهو در تهدید کردن نهادهای دولتی و اجرای گزینشی قانون از سریال های جرم و جنایت آمریکایی الهام می گیرد."
یووال حسون دیگر عضو کنست گفته است" نتانیاهوی متهم، آشفته شده است و باید مقامات قضایی کشور سرنوشت وی را مشخص کنند. وی نمی تواند خود را بالاتر از قانون بداند و برای نهادهای قضایی برنامه زمان بندی شده تعیین کند. انتخابات نیز نمی تواند وی را نجات دهد. انتخاب قادر نیست مشکلات نتانیاهو را حل کند و مردم حق دارند به حقیقت پی ببرند."
تزیپی لیونی رئیس حزب "جنبش" نیز گفته است" نتانیاهو یک نخست وزیر بزدل است. من هیچ مشکل شخصی با وی ندارم ولی اختلافات عمیق فکری با وی دارم. باید دولت در مسیر درستی حرکت کند و نباید در اختیار نتانیاهوی متهم به مسائل کیفری باشد، فردی که به دنبال تضعیف قانون است. نتانیاهو با قانون شکنان در اسرائیل متحد شده است و اسرائیلی ها حق دارند از نتایج تحقیقات مشاور حقوقی کابینه درباره شبهات فساد وی مطلع شوند. زمان آن رسیده است که نتانیاهو با واقعیت روبرو شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان