برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره هنری آب = زندگی


پول‌نیوز - به دنبال برگزاری جشنواره هنری " آب = زندگی " ویژه کودکان و نوجوانان برای دومین سال پیاپی در سراسر کشور ، این جشنواره در شهرهای استان مرکزی نیز برگزار شد .

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اظهار داشت: این جشنواره در 2 گروه سنی 4 تا9 سال برای بخش کودک با موضوع های: چگونه ممکن است آب آلوده شود، آب از کجا و چگونه به دست می آید، آب آلوده چه ضرری دارد، چگونه می توان آب را نگهداری کرد و چکار کنیم که آب هدر نرود و همچنین گروه سنی 10 تا16 سال دربخش نوجوانان با موضوع های: در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است، برای اینکه آب ها آلوده نشوندچه باید کرد وبا چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می کنید برگزار شد.

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره هنری " آب = زندگی"

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه در مرحله استانی از 2 گروه سنی مجموعاً 1320 اثر به دبیر خانه استانی جشنواره ارسال شده اظهار داشت: در این مرحله از هر گروه تعداد 10 نقاشی و در مجموع تعداد 20 نقاشی توسط کمیته داوری انتخاب و برای شرکت در مرحله کشوری به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال شد.

گفتنی است در اولین جشنواره " آب = زندگی " ، از بین 10 اثر برگزیده راه یافته به مرحله کشوری یکی از آثار به عنوان اثر برتر در مرحله کشوری برگزیده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس